20.3.12

Mini Sunday Facial Treatment!

Εδω και εναμιση μήνα, έχω καθιερώσει κάθε Κυριακή βραδυ να κάνω ενα mini facial treatment, ωστε να προσφέρω στο πρόσωπό μου οτι χρειάζεται πριν ξεκινήσει η νεα εβδομάδα! Πρεπει να ομολογήσω οτι αν και δεν το κανω παρα πολύ καιρο, εχω δει αισθητα αποτελέσματα στην επιδερμίδα μου ήδη, και θα ηθελα να το μοιραστώ μαζί σας!!!

Ξεκινάω λοιπον με καθαρισμό του προσωπου απο το μακιγιάζ με το Bioderma

Bioderma
Είναι ήδη το 3ο μπουκάλι που αγοράζω απο αυτο το προϊόν και ειναι ενα απο τα καλυτερα και τα πιο απαλα καθαριστικα του μακιγιάζ που εχω χρησιμοποιήσει! Πραγματικά ειναι σαν νερο! Αφαιρεί ευκολα ακόμη και waterproof mascara! Το χρησιμοποιώ με βαμβακι για να αφαιρέσω το μακιγιαζ απο τα ματια και το πρόσωπό μου και το κάνω 2 φορες, ωστε να ειμαι σίγουρη οτι εχει αφαιρεθεί και το τελευταίο ίχνος μακιγιάζ!

Μπορείτε να το βρείτε σε επιλεγμένα φαρμακεία ή online στο cosme-de.com με δωρεάν μεταφορικά!

Μετά καθαρίζω για άλλη μια φορά το πρόσωπό μου με το Ultimate Cleanse υγρό καθαριστικό προσωπου απο την σειρα Skinesis της Sarah Chapman μαζί με το Clarisonic μου.

Ultimate Cleanse Skinesis by Sara Chapman and Clarisonic

Πραγματικά το Ultimate Cleanse ειναι ενα απο τα πιο ομορφα καθαριστικα προσώπου! Μυρίζει υπέροχα, έχει μορφή gel, απλώνεται πολυ ευκολα και προσφέρει τελειο καθαρισμό του προσώπου καθως και radiant glow! Ο συνδιασμός με το Clarisonic (για το οποίο εχω κανει αναλυτικό review εδω) ειναι απλά τελειος! Και το πρόσωπό μου ειναι πραγματικά καθαρό και λαμπερο!

Το Ultimate Cleanse by Sarah Chapman μπορειτε να το βρείτε στο QVC. Το Clarisonic μπορειτε να το βρείτε στο Feelunique καθως και στο Lookfantastic.

Στη συνέχεια εφαρμόζω την Silver Powder by Mario Badescu με ενα βρεγμένο βαμβάκι.

Silver Powder by Mario Badescu

Πρόκειται για μια λευκή σκόνη η οποία οταν ακουμπήσει το βρεγμένο βαμβάκι γινεται μια κρεμμώδης paste την οποία την εφαρμόζεις στα σημεία του προσώπου σου που εχεις μαυρα στίγματα. Το αφήνεις για 10 λεπτα και το αφαιρείς με βαμβάκι και toner. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις 1 με 2 φορές την εβδομάδα.


Mario Badescu Silver Powder Ingredients

Αυτή η σκόνη κανει πολύ καλή δουλειά και αφαιρεί τα περισσοτερα απο τα μαυρα στιγματα που εχω στο πρόσωπό μου. Δεν θα σας πω οτι τα αφαιρεί ολα, αλλα πραγματικα δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιο τετοιο προϊόν... Παντως ειμαι πολυ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα, και εχω παρατηρήσει οτι οσο το χρησιμοποιώ τοσο πιο καθαρο φαινεται το πρόσωπό μου! Βεβαια το χρησιμοποιώ μονο μια φορα την εβδομαδα.. Ισως αν το αλλαξω σε 2 φορες την εβδομαδα τα αποτελέσματα να ειναι ακομη πιο θεαματικά!!

Να πω εδω επίσης οτι ειχα διαβάσει στις κριτικές οτι πολλές κοπέλες εβρισκαν δυσκολία στην αφαίρεση του, αλλα θα πρεπει να ομολογήσω οτι δεν ειχα τετοιο θέμα. Ισως χρειαστει να χρησιμοποιήσω 3-4 βαμβάκια, αλλα σίγουρα δεν χρειαζεται να τριψω το πρόσωπό μου για την αφαίρεσή του. Χρησιμοποιώ το toner της σειρας Proactiv.

Proactive Toner

Την Silver Powder by Mario Badescu μπορείτε να την βρείτε στο BeautyBay, και το Proactiv Toner στο proactiv.net

Μολις το αφαιρέσω, μετα εφαρμόζω την Multivitamin Power Recovery Masque by Dermalogica.

Multivitamin Power Recovery Masque by Dermalogica

Αφου εχω χρησιμοποιήσει κατι αρκετα δυνατο οπως την Silver Powder by Mario Badescu, το δερμα μου μετα θελει ενυδάτωση και η μασκα αυτη απο την Dermalogica ειναι τελεια για αυτο!!! Περιέχει βιταμινες A, C, E και F και βοηθάει στην επαναδομηση του δερματος και βοηθάει στην δημιουργία νεων και υγιών ιστών. Απιστευτα ενυδατική χωρις να ειναι λιπαρη. Την απλώνεις σε ολο το πρόσωπο και την αφήνεις για 15 λεπτα. Μετα την αφαιρείς με ενα βαμβακι και αμεσως αισθάνεσαι το πρόσωπό σου απίστευτα απαλο και ενυδατωμένο!!!

Μετα εφαρμόζω την κρεμα ματιων με αβοκαντο by Kiehl's για την οποια εχω κανει αναλυτικο review εδω

Creamy Eye Treatment with Avocado by Kiehl's

Η κρέμα αυτη μου προσφέρει απολυτη ενυδάτωση για την περιοχή γύρω απο τα ματια!
 
Στη συνέχεια βαζω το καινουργιο μου holy grail serum για το οποιο πρεπει να κανω αναλυτικότατο review πολυ συντομα!!!

Midnight Recovery Concentrate by Kiehl's

Πρόκειται για το Midnight Recovery Concentrate by Kiehl's! Ειναι ενα λαδακι το οποιο το εφαρμόζεις το βραδυ στο πρόσωπό σου ταμποναριστα και υπόσχεται την επανορθωση της επιδερμίδας σου μεχρι το πρωι. Χρειάζεται μόνο 3 σταγόνες!!! Περιέχει essential oils κατι το οποιο να πω την αληθεια μου το φοβομουνα, λογω της ακμης που ειχα περάσει, αλλα ειναι ενα ξηρο λαδακι που δεν μου προκάλεσε κανενος ειδους πρόβλημα. Ισα ισα που εχει μεταμορφώσει την επιδερμίδα μου!!! Απίστευτο προϊόν!

Μετά εφαρμόζω την κρέμα Rosa Arctica by Kiehl's.

Rosa Arctica by Kiehl's
 Ειναι μια αρκετα
 πηχτή κρέμα χωρις ομως να ειναι βαρια για το πρόσωπό μου, η οποια αναζωογονεί την κυτταρική δραστηριότητα και χαρίζει πιο υγιή και νεανική επιδερμίδα! Περιέχει ενα σπάνιο φυτο που ονομάζεται Haberlea Rhodopensis.

Τα Kiehl's μπορείτε να τα βρείτε
Hondos Center Γλυφάδα: Αγ. Κωνσταντίνου 2 & Λαζαράκη 5, τηλ.: 210-8945608,
Hondos Center Κολωνάκι: Μέρλιν 6, τηλ.: 210-3390284, καθώς και στο
Attica: Πανεπιστημίου 9, CityLink Σύνταγμα, τηλ.: 6947209654

Οnline τα προϊόντα Kiehl's τα βρίσκετε στα sites Brigette's Boutique  και στο Cosme-de.com

Και φυσικά δεν ξεχναω τα χείλια μου που τα ενυδατώνω καθε βραδυ με το Nuxe Lip Balm:

Nuxe Lip Balm

Ειναι το 2ο βαζακι που αγοράζω και κοντεύω να το τελειώσω! Σιγουρα θα το ξαναπάρω!! Απο τοτε που το ανακάλυψα δεν εχω χρησιμοποιήσει αλλο lip balm!!!

Τα Nuxe θα τα βρείτε σε επιλεγμένα φαρμακεία και online στο feelunique.com 

Τελος καθε βράδυ πριν κοιμηθώ, ενυδατώνω τα χέρια μου με την κρέμα Nivea SOS Hand Cream.


Nivea SOS Hand Cream

Για μένα ειναι η  καλύτερη κρεμα χεριών που εχω δοκιμάσει! Εχω μια στην τσαντα μου, μια στο μπανιο, μια στο γραφειο και μια στο αυτοκίνητο! Holy Grail product!!! Εχω τελειωσει απειρα μπουκαλάκια!!!

Και φυσικά βαζω και την Creme Abricot Nail Cream by Dior.


Creme Abricot Nail Cream by Dior

Πρόκειται για μια πηχτή κρέμα που θρέφει τα επωνύχια και το ίδιο το νυχι. Την χρησιμοποιώ καθε βραδυ πριν κοιμηθω και το πρωι τα χερια μου και τα νυχια μου ειναι τελεια και ενυδατωμένα.

Αυτή λοιπον ειναι η ρουτινα μου που κάνω καθε Κυριακή βράδυ. Εσεις ποια προϊόντα χρησιμοποιείτε οταν θέλετε να περιποιηθείτε λιγο περισσότερο την επιδερμίδα σας???

bloglovin

10 comments:

caramellitsa είπε...

καλα φανταστικα ομως?!

απο τις καλυτερες αναρτησεις για περιποιηση προσωπου που εχω διαβασει!
ηδη ανοιξα τις σελιδες για να βρω τα προιοντα!
τα kiehl's μονο εχω παρει σε δειγματα κ εχω αναρτηση με review για την επομενη εβδομαδα εμεινα πολυ ευχαριστημενη σκεφτομαι να αγορασω κιολας..

μου αρεσε τρομερα η ιδεα της σκονης που γινεται παστα που τα βρίσκεις ομως!!

εγώ δοκιμάζω πολλά προιόντα γενικά στον καθαρισμό μου εχω τη σειρά της clinique που καθαρίζει σε βάθος κ επειδή είναι ακριβή τα χρησιμοποιώ 1 φορά τη βδομάδα ,για καθημερινό καθαρισμό το 3 σε 1 της garnier για απολεπιση καστανη ζαχαρη με αμυγαλέλαιο κ για μάσκα διάφορες ...

πολλα φιλιααααα

Leinti nti είπε...

ooo poli oraia. makari kathe mera etsi. tha sou kano post. xrisimopoio kai ego ena soro pragmata na do pote tha vvgalo spiria. simfono se ola gia tin badescu. kai ego tin idia ebeiria exo.

gia maska xrisimopoio pros to paron apivita/decleor kai serum me ialouroniko apo ton badescu.

Unknown είπε...

Πολυ ωραια! σουπερ περιποιηση!
για το bioderma Ομως εχω την εντυπωση οτι εδω ειναι ποιο φτηνο

http://www.pharmacy4u.gr/sensibio-500ml-p-6491.html

jenny είπε...

Πολύ ωραία ανάρτηση! Πολλά από αυτά τα προιόντα δεν τα ήξερα και χάρηκα που τα έμαθα...η κρέμα χεριών της nivea είναι όντως θαυματουργή! εγώ όταν θέλω να κάνω κάτι παραπάνω για το δέρμα μου κάνω κάποια μάσκα προσώπου ή ένα ελαφρύ scrub (έχω αυτό της clinique) :))

Christina είπε...

Αααα..τώρα θέλω να τα δοκιμάσω όλα... Πολύ ωραίο και χρήσιμο ποστ..γι άλλη μία φορά!
Εγώ χρησιμοποιώ το πράσινο Bioderma για ακνεϊκές επιδερμίδες.. δεν καθαρίζει τόσο καλά και απαλά αλλά είχα καταλάβει ότι το ροζ δεν ήταν καλό για την ακμή μου...
Θέλω σίγουρα να δοκιμάσω τη σκόνη για τα μαύρα στίγματα!! Κ επίσης θέλω επιτέλους να αγοράσω τη δική μου Clarasonic...άντε να δω, θα τα καταφέρω??
Αναμένουμε review για το midnight recovery από Kiehls!

Φιλάκια!!

glittermeup είπε...

Proti fora vlepw autin tin krema tis Christian Dior !! Oraio post :) xo

Κερασία είπε...

Eisai poly mprosta lemeeeeeee!!!!!
To Bioderma tha einai h prwti mou agora molis arxisw pali na pswnizw...tin krema matiwn tin eixa sti wish list alla logw timhs protimisa na xrisimopoiw to amygdalelaio mou..

Otan eida ti fwto me to clarisonic mono pou den evala ta klammata! IoI
Pantws kai to skinsonic kanei apisteuta kali douleia!!! Ftou kako clarisonic! Ftou! Pou de muo katses kakourgiko!! IoI
Apo ta ypoloipa pou anafereis ta perissotera den ta i3era kan oti yparxoun!!! :P

Υπέροχη ανάρτηση! Λατρεύω αυτές τις Κυριακές που έχουμε λίγο παραπάνω χρόνο να περιποιηθούμε τον εαυτό μας!! Εγώ για την αφαίρεση του μακιγιάζ χρησιμοποιώ το Bioderma το πράσινο (Sebium), για λιπαρές επιδερμίδες! Η Silver Powder ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα, αν και μου φαίνεται πολύ δυνατή για ευαίσθητα δέρματα! θέλω πολύ να δοκιμάσω προϊόντα από Kiehl's, μιας και έχω ακούσει πραγματικά τα καλύτερα! Θα περιμένω το review από το serum!! Η κρέμα της Nivea είναι σταθερή αξία!! Φιλάκια πολλά Χριστινάκι!!

Menia είπε...

Πολύ ωραία ανάρτηση κορίτσι!! Και τα προιόντα που χρησιμοποιείς φαίνονται πολύ αποτελεσματικά. Σίγουρα θα δοκιμάσω κάτι απο την Kielh's και Bioderma! Φιλιά!

Rafalena είπε...

υποκλινομαι απλα!!
μπραβο Χριστινα για τα πρωτοποριακα προιοντα που ανακαλυπτεις και χρησιμοποιεις!
αυτη την παστα πολυ τη ζηλεψα!

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive