2.3.12

Monthly Favourites: Τα αγαπημένα του Φεβρουαρίου!

Γεια σας και καλό μήνα! Αλλος ένας μήνας που πέρασε και πραγματικά μου φαίνεται οτι οι μέρες κυλάνε σαν νερο! Απο την αρχή του χρόνου εχω ξεκινήσει να περιποιούμαι συστηματικά τον εαυτό μου πολύ περισσότερο απο πρίν με πολλα καινουργια προϊόντα, τα οποία θα αρχίσω να σας αναφέρω περισσότερο αυτον τον μήνα, αφου θελω να τα δοκιμάσω πρώτα πριν κάνω την κριτική μου!

Τον Φεβρουάριο ασχολήθηκα κυρίως με την επιδερμίδα μου, τα νυχια μου, τα μαλλιά μου και την διατροφή μου! Και εχω να αναφέρω οτι ειμαι πολύ χαρουμενη που ανακάλυψα  καινουργια 'holy grail' προϊόντα! Eπίσης αυτον τον μήνα ανακάλυψα και καποια καινούργια sites (για μένα) απο τα οποία αγόρασα και με τα οποία ειμαι πολύ ευχαριστημένη!

Ξεκιναμε με την επιδερμίδα μου και ένα απο τα πιο αγαπημένα μου προϊόντα - το Clarisonic.

Clarisonic PLUS

Για το Clarisonic εχω ξαναμιλήσει πολλές φορές. Έχω αγοράσει το Clarisonic Plus που εχει κεφαλή για το πρόσωπο και για το σώμα (δείτε σχετικό post εδώ). To πήρα απο το site www.feelunique.com (€223.75 + δωρεάν μεταφορικά). Αλλά βέβαια μπορείτε να αγοράσετε και το Mia που είναι μόνο για το πρόσωπο, κοστίζει €150 και βγαίνει σε διάφορα παστέλ χρώματα οπως πράσινο, ροζ, μωβ, μπλε και κίτρινο που φαίνονται τόσο ομορφα!!! Ξέρω οτι είναι αρκετά ακριβό, αλλα πραγματικά σας λέω αξίζει τα λεφτά του!

Αυτο που με έκανε να το αγαπήσω ακομη περισσότερο αυτον τον μήνα, ήταν το γεγονος οτι αλλαξα κεφαλη. Το Clarisonic PLUS έρχεται με την κεφαλη που ειναι για ευαίσθητα δέρματα (Sensitive). Και πραγματικά ειναι πολύ απαλές οι τρίχες.

Clarisonic Head for Sensitive Skin

Ομως, αν και το χρησιμοποιούσα στο χαμηλό setting, ορισμένες φορές αισθανόμουν να με πονάει λιγο και επειδή είμαι πολυ προσεχτική με το δέρμα μου, αποφάσισα να αγοράσω την κεφαλή για πολυ ευαισθητα δερματα (Delicate) και η διαφορά είναι απίστευτη!!!

Clarisonic Head for Delicate Skin

Εμφανισιακά η μονη διαφορά που φαίνεται είναι το χρώμα της βασης: ασπρη για το Sensitive και γαλαζιο για το Delicate. Οταν ομως το χρησιμοποιήσεις η διαφορά ειναι τεράστια!!! Πραγματικά το λατρεύω! Το χρησιμοποιώ μια φορα τη μερα (καθε βράδυ) και αμέσως αισθάνομαι το πρόσωπό μου απίστευτα απαλο και καθαρο! Και εχω δει και μεγαλη διαφορά στους πορους που εχουν μικρύνει αισθητά! Μονο καλα λογια εχω να πω για αυτο το προϊόν!

Τα επόμενα δυο προϊόντα τα αγόρασα πριν δυο εβδομάδες, αλλα μου αρέσουν τοσο πολύ που θα τα συμπεριλάβω στα αγαπημενα του Φεβρουαριου (κι ας τα έχω χρησιμοποιήσει για τοσο λιγο!). Για οσους δεν το γνωρίζουν, ολη την προηγουμενη εβδομάδα έλειπα στην Κυπρο οπου ψαχνουμε για σπίτι εγω και ο άνδρας μου. Οταν λοιπον πέρασα απο τα Duty Free, έκανα αρκετές αγορές ανάμεσα στις οποίες ήταν και τα δυο αυτά προϊόντα - το Βobbi Brown Corrector (in Bisque) και το set Concealer/Powder (in Beige και Pale Yellow αντίστοιχα). Εδώ και καιρό ψαχνω απεγνωσμένα το 'τέλειο' concealer και επειδη είχα ακούσει πολύ καλές κριτικές, αποφάσισα να τα δοκιμάσω!

Bobbi Brown Corrector in Bisque

Το Corrector είναι απίστευτο! Και μονο αυτο να βάλεις καλύπτει τέλεια (σε μένα) τους μαυρους κύκλους. Η σύστασή του είναι κρεμμώδης, αλλα οχι οσο το concealer, και ετσι δεν τονίζει τις λεπτες γραμμες κατω απο τα μάτια.


 Bobbi Brown Concealer in Beige and Powder in Pale Yellow

To concealer απο την αλλη είναι αρκετα κρεμμώδες και απλώνεται πολύ ευκολα με ταμποναριστες κινήσεις. Η κοπέλα βρήκε την τελεια απόχρωση για το δέρμα μου, και ετσι μου φωτίζει την περιοχή κατω απο τα μάτια πολύ φυσικά!


Bobbi Brown Concealer in Beige and Corrector in Bisque swatches

Και τελος η pressed powder σε pale yellow είναι πολύ καλη! Ειχα ξαναδοκιμάσει το concealer πολυ παλια με την αλλη συσκευασία οπου η πουδρα ήταν loose powder και δεν μου αρεσε καθολου! Αυτη ομως ομολογώ οτι ειναι τέλεια! Σταθεροποιεί το concealer, δεν το κανει να φαινεται καθολου cakey, και εχει ενα πολυ ομορφο αποτέλεσμα! Το corrector και το concealer τα εφαρμοζω με τον παράμεσο ταμποναριστά, ενω την πουδρα την βαζω και αυτην ταμποναριστα χρησιμοποιώντας το πινέλο F65 της Sigma.

F65 by Sigma

Ξέρω οτι δεν είναι το κατάλληλο πινέλο για την εφαρμογή πούδρας, αλλά το χρησιμοποιήσα μια μέρα που ολα τα αλλα πινέλα μου ήταν βρώμικα, και απο τότε δεν το αλλάζω!

Το επόμενο προϊόν το εχω αγοράσει εδώ και πάρα πολύ καιρό και αυτον τον μήνα το ξαναγάπησα! Πρόκειται για το σετ για τα φρύδια της Anastasia Medium Ash Brown Powder Duo-II.

Anastasia Brow Kit - Medium Ash Brow Powder Duo-II and brush


To set αυτο με τις δυο σκιες και το διπλο πινέλο το είχα αγοράσει απο τα Sephora, και πιστεύω οτι ειναι ενα απο τα καλύτερα! Σίγουρα η απόχρωση των δυο σκιών ταιριάζει απόλυτα με το χρώμα των φρυδιών μου, δίνοντας ενα πολύ φυσικό αποτέλεσμα.

Το μακιγιάζ που έκανα περισσότερο αυτον το μήνα περιελάμβανε:

 Tο Illusion D'Ombre no. 86 Ebloui by Chanel στο κινητό βλέφαρο

Illusion D'Ombre no. 86 Ebloui by Chanel

Στην εξωτερική γωνία έβαζα μια καινούργια σκιά που αγόρασα απο ένα νεο site που ανακάλυψα. Πρόκειται για την σκια 107 Brown Velvet by Calvin Klein την οποία αγόρασα για €3.35 απο το site Eastend Cosmetics (με μεταφορικά €3.02). Πολύ καλό site που εχει απίστευτες τιμές σε πολλά προϊόντα.

**Nα σημειώσω εδώ οτι το site www.strawberrynet.com πουλάει τις συγκεκριμένες σκιές για €20 (!) και τωρα τις εχει βαλει σε προσφορα με €12!!!!!!! Τα σχόλια δικά σας!!!!!**

Πάντως πρόκειται για μια πολύ ομορφη σκιά και χαίρομαι πολύ που την αγόρασα!!

107 Brown Velvet by Calvin Klein

Είναι ενα πολύ ομορφο καφέ με κόκκινους τόνους. Στην αρχή νομιζα οτι θα έμοιαζε με το Folie ή το Embark της MAC. Αλλά οπως βλέπετε και στην φωτογραφία είναι πολύ διαφορετικά.


Από αριστερά: Brown Velvet by CK, Folie and Embark by MAC swatches

To Brown Velvet ταιριάζει απόλυτα με το Ebloui της Chanel.

Τέλος έβαζα το μολύβι Le Crayon Khol Intense Eye Pencil Ambre no. 62 by Chanel.

Le Crayon Khol Intense Eye Pencil Ambre no. 62 by Chanel

Αυτό το μολύβι είναι πολύ έντονο σκουρο καφέ το οποίο ειναι πολύ σταθερό ακόμη και οταν κανεις tightline!

Τέλος θα αναφέρω δυο νεα προϊόντα για τα νύχια που χρησιμοποιώ εδώ και καιρό και πραγματικά ειναι holy grail για μένα!!! Το είχα αναφέρει νομίζω καποια στιγμή στο twitter οτι τα νύχια μου ξεφλουδίζουν απίστευτα και οτι εψαχνα απεγνωσμένα να βρω καποιο προϊόν για να τα επαναφερω στην αρχική τους κατασταση. Λοιπόν το βρήκα και θα κανω αναλυτικό post πολύ συντομα!

Το πρώτο είναι το Hard Rock Nail Hardener by Deborah Lippmann.

Hard Rock Nail Hardener by Deborah Lippmann

Απίστευτο και σαν βάση και σαν treatment! Το αγόρασα απο το site BeautyBridge.com και κόστισε $20.
Αλλο ένα καινούργιο site που ανακάλυψα και μου αρέσει πολύ!

Και το τελευταίο προϊόν και ένα απο τα καλύτερα για μένα είναι το Creme Abricot Nail Cream by Dior.

Creme Abricot Nail Cream by Dior

Πρόκειται για μια πηχτή κρέμα που θρέφει τα επωνύχια και το ίδιο το νυχι. Πραγματικά δεν εχω λόγια. Την χρησιμοποιώ καθε βραδυ πριν κοιμηθω και το πρωι τα χερια μου και τα νυχια μου ειναι τελεια και ενυδατωμένα. Την αγόρασα στα τελη του Ιανουαρίου και βλέπετε ποσο εχω χρησιμοποιήσει! Είναι ένα απο τα καλύτερα προϊόντα που εχω βρει τελευταία και σιγουρα θα το ξαναγοράσω! Τα νυχια μου δεν ήταν ποτέ τοσο περιποιημένα ( και ας κανω και τοσες δουλειές στο σπίτι!!!).

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον Φεβρουάριο! Περιμένω στα σχόλια να μου πειτε και τα δικά σας προϊόντα που ξεχωρίσατε για αυτόν το μηνα!

bloglovin

12 comments:

Ioanna G είπε...

Καλό μήνα Χριστίνα μου!! Ένα κι ένα τα αγαπημένα σου πάλι, ποιο να πρωτοδιαλέξω να δοκιμάσω;;

Καλημέρα Χριστινάκι! Καλό μήνα!
Το corrector και το concealer από Bobbi Brown θέλω πολύ να τα δοκιμάσω...
Όσο για το Clarisonic ελπίζω κάποια στιγμή να το αποκτήσω!
Φιλάκια xx

Stella είπε...

καλημερα!καλο μηνα!
αυτο το corrector ειναι παααρα πολυ καιρο στη wishlist μου!!!αλλα υποσχεθηκα να τελειωσω πρωτα καποια απο τα παρομοια προιοντα που εχω ηδη αγορασει πριν το παρω..και τωρα μου το ξαναθυμισες :)))
ποσο τα πηρες απο τα duty free ομως;

Despoina είπε...

Αντε καλο μηνα!Παρακολουθεις μαλλον τη missHana στο you tube το combo Calvin Klein-Chanel το ειχε αναφερει η συγκεκριμενη.
Θα παραγγειλω τη σκια του calvin,η Embloui με εδειχνε κουρασμενη.
Το Clarisonic δυστηχως μου χειροτερευσε το ταση για ακμη δερμα μου.Με γεια παντως ολα-τα Bobbi Brown SUPERRRR!

myStickland είπε...

Καλό μήνα Χριστινάκι..Πολύ ωραία τα προ'ι'όντα που χρησιμοποιήσες.Εχω και εγω ενα παρόμοιο προ'ι'ον σαν το clarisonic,αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα..Μετά απο τα δικά σου σχόλια,λέω να αρχίσω!!
Καλό σ/κ<3

Unknown είπε...

@AnGeLmArY
To corrector και το concealer ειναι πολυ καλά, σου τα προτείνω ανεπιφύλακτα! Και το Clarisonic ειναι must have πραγματικά! Φιλάκια x

MarinasChoice είπε...

Γεια σου Χριστινάκι! Πολύ ωραίο το post σου με πολύ ενδιαφέροντα προιόντα! Σίγουρα θα δοκιμάσω την κρέμα για τα νύχια και το corrector της bobbi brown.. Φιλάκια πολλά!!

Unknown είπε...

@Στελλα
Και εγώ περίμενα να τελειώσω πρώτα εκεινο που είχα της MAC πριν τα αγοράσω! Απο τα Duty Free κόστισαν: το Corrector €23.50 και το concealer €28.70

Unknown είπε...

@Despoina
Την MissHanaG την ανακάλυψα οταν εψαχνα makeup tutorials στο YouTube για το Ebloui! Είναι τέλεια και μου αρέσει πολύ το στυλ της! Εκει είδα και την σκια του Calvin Klein σε συνδιασμο με το Ebloui και οφείλω να ομολογήσω οτι ειναι τελειος ο συνδιασμός!
Οσο για το Clarisonic εχω ακουσει στο youtube και αλλες κοπέλες που είχαν παρόμοιες αντιδράσεις μετα που το χρησιμοποίησαν, αλλα ορισμενες ειπαν οτι το συνέχισαν για λιγες μέρες και μετα απο λιγο καιρο σταματησαν να βγαζουν σπυρακια.. Κριμα ομως που είχε τετοια αντίδραση στο δικό σου δερμα γιατι ειναι ενα πολύ καλο προϊόν... xxx

Rafalena είπε...

καλο μηνα Χριστινα!
αυτοι οι μαυροι κυκλοι πια ποση ταλαιπωρια!ωραιες οι προτασεις σου με τα bobbie brown.θα τα εχω υποψην μου αν και λιγο ψηλοτερα στη wish list μου ειναι το Master Corrector by Armani ενα κονσιλερ που φωτιζει και καλυπτει πολυ καλα.
ευχομαι να καταφερω να το αποκτησω συντομα και να σου πω εντυπωσεις.πολλα φιλια.

zozi είπε...

καλησπερα!! παρακολουθω το μπλογκ εδω κ δυο μηνες κ ειμαι ενθουσιασμενηηη :) μπραβο σου! ψαχνω κι εγω το ιδανικο κονσιλερ καθως εχω τεραστιο προβλημα με μαυρους κυκλους! ταξιδευω πολυ συχνα για κυπρο διοτι μενουν εκει οι γονεις μου κι ειδα τo stand η; bobbi brown στο αεροδρομιο! θα μπορουσες να μου πεις τιμουλες για τα δυο προιοντα που ανεφερες?? ευχαριστω :)

Unknown είπε...

@zozi
Γεια σου! Απο τα Duty Free κόστισαν: το Corrector €23.50 και το concealer €28.70. Φιλάκια x

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive