12.3.12

Good Morning Beauties!!!

Καλημέρα ομορφες!!! Σήμερα ξύπνησα το πρωί με μια υπέροχη διάθεση!!! Κοίταξα έξω απο το παράθυρο και είδα οτι ο καιρός επιμένει να είναι βροχερός και χειμωνιάτικος. Ομως τα λουλούδια μου, μου δείχνουν οτι εχει ήδη μπει η Ανοιξη και ο καιρος αργα ή γρήγορα θα αλλάξει και αυτος! ;)



Και έτσι οπως ετοίμαζα τις φωτογραφίες για το επόμενο post μου, ηρθε ο γιος μου και αρχίσαμε να βγάζουμε φωτογραφίες κάνοντας funny faces!




Οσο και ασχημος να ειναι ο καιρός, τιποτα δεν μπορεί να σου χαλασει την διάθεση οταν είσαι με την οικογένειά σου και τα πρόσωπα που αγαπάς!

Ευχομαι να εχετε μια υπεροχη Δευτέρα γεματη χαμόγελα και μια ακομη καλύτερη εβδομάδα!!!! Εμενα παντως η εβδομάδα μου ξεκίνησε υπέροχα και θα τελειώσει με την απίστευτη συνάντησή μου με τις αγαπημένες μου Bloggers και την ομάδα της L'Oreal Paris!!! Εσεις δηλώσατε συμμετοχή????




22 comments:

Ανώνυμος είπε...

Tελειες οι φωτογραφιες Χριστινακι!

Οπως ακριβως το ειπες.. Αν εχεις οσους αγαπας δε πα να βρεχει κ να χιονιζει! :P

Θα ειμαι κ εγω στη συναντηση,εχω λιγη αγωνια βεβαια..

Φιλια!

Eva είπε...

Δεν υπάρχει κάτι ωραιότερο απο την οικογένεια και αυτούs που αγαπάs :)
Και ναί εννοείτε έχω δηλώσει συμμετοχή χεχεχεχε Θα χαρώ να σαs γνωρίσω όλεs :D

Unknown είπε...

καλημερααα!τελειες φωτογραφιες!!εχω δηλωσει και εγω συμμετοχη και τα κοριτσια απο το GBB μου παν οτι θε επικοινωνησουν μαζι μου για επαληθευση λιγες μερες πριν!ανυπομονω να σας γνωρισω ολες αν και πολυ νεα στην παρεααα!

Καλημέρα Χριστινάκι και καλή εβδομάδα!
Ανυπομονώ για την Παρασκευή!!! Είμαι πολύ ενθουσιασμένη!!!
Φιλάκια xxx

glittermeup είπε...

Ti iperoxes fotografies , eisai para poli omorfi xristina mou :)

Thelw kai egw na eimoun stin sinadisi ala distixos den tha boreso , anipomono gia tin thessaloniki na kanete pali !! :) xo

Unknown είπε...

Καλημέρα Χριστινάκι,όπως πάντα κούκλα και τέλεια λουλούδια!Καλή εβδομάδα!

Ioanna G είπε...

Επιτέλους σε βλέπω με το καινούριο μαλλί! Καλή και χαρούμενη εβδομάδα!! Έχω ένα θεματάκι για την παρασκευή αλλά ελπίζω να τα καταφέρω να έρθω :)

Stella είπε...

Πολυ ωραιες οι φωτογραφιες σου!
Εισαι πολυ ομορφη!
Τα λουλουδια σου τελεια χρωματα!

Θα μαι και εγω την Παρασκευη στη συναντηση, θα σας δω απο κοντα ολες επιτελους!

Rafalena είπε...

ποσο ομορφη και λαμπερη δειχνεις!
να εισαι παντα χαμογελαστη Χριστινα και με υπεροχη διαθεση.

Unknown είπε...

@Artemi
Σ'ευχαριστώ Αρτεμη! Περιμένω πως και πως να τα πουμε και απο κοντα την Παρασκευή!!!! ;) Φιλάκια x

Unknown είπε...

@siabeautyandmakeup
Και εγώ θα χαρω πολύ να σε γνωρίσω απο κοντα!!! :)

Ανώνυμος είπε...

Μας χρειάζεται μια νότα αισιοδοξίας!

Unknown είπε...

@despoina
Αυριο ή την Τεταρτη θα επικοινωνήσουμε με ολες τις κοπελες που εχουν δηλώσει συμμετοχή για επιβεβαίωση! Οπότε θα τα πουμε και τηλεφωνικώς!! ;)

Unknown είπε...

@AnGeLmArY
Και εγω περιμένω να σας γνωρίσω ολες απο κοντά!!! Θα περάσουμε τέλεια!! :)

Unknown είπε...

@glittermeup
Σ'ευχαριστώ πολύ!! Μην ανησυχείς σίγουρα θα κανονίσουμε συνάντηση στην Θεσσαλονίκη πολύ σύντομα!!! Πρεπει να σας δω ολες σας πριν φυγω για Κυπρο!!!! ;)

Unknown είπε...

@ROSSIE BEAUYTY
Σ'ευχαριστώ πολύ!! Καλη εβδομάδα! :)

Unknown είπε...

@NatalieDouka
Ναι θα με δειτε και απο κοντα με το καινουργιο look! Εγινα καστανη! Ουτε να το σκεφτεις να μην ερθεις την Παρασκευη! Συναντηση χωρις εσενα δεν γίνεται!!! Θα σε περιμένω!! :)

Unknown είπε...

@Miss Starshiny
Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Θελω πολύ να σε γνωρίσω απο κοντα! θα τα πουμε την Παρασκευη! :)

Unknown είπε...

@Rafalena
Σ'ευχαριστώ πολύ! Το ιδιο σου ευχομαι και εσενα γλυκιά μου!!! x

Unknown είπε...

πως λέγετε το λουλούδι στην πρώτη φωτογραφία?είναι πανέμορφο!
θα είμαι και εγώ την Παρασκεύη!!!!
εχω πολύ άγχος :P

Leinti nti είπε...

μια χαρἀ σε βλέπω. ποια ακμή που έλεγες...μου αρέσει το λουκ. το βρίσκω πολύ φρέσκο και οι ποζες τσαχπίνικες. καλή επιτυχία στην συνἀντησή σας.

Unknown είπε...

@λειντι ντι
Η ακμή ευτυχως εχει εξαφανιστεί! Αλλαξα τελείως την καθημερινή μου skincare routine και το προσωπό μου ειναι τελειως καθαρο! Σε επομενο post θα αναφέρω ολα τα προϊόντα που χρησιμοποιώ! x

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive