7.3.12

John Master's Organics Argan Oil

Σήμερα θα μιλήσω για ένα προϊόν που αγόρασα τον Ιανουάριο και εχει γίνει ένα απο τα αγαπημένα μου προϊόντα! Πρόκειται για το John Master's Organics Argan Oil.

John Master's Organics 100% Argan Oil

Εδω και καιρό άκουγα συνέχεια να μιλάνε για το Argan Oil και ήθελα πολύ να το δοκιμάσω.

To Argan Oil (αργανέλαιο) παράγεται απο τους καρπους του δένδρου Argan (Argania Spinosa ή Μαροκινό σιδηρόξυλο) που είναι ενδημικό στην κοιλάδα του νοτιοδυτικού Μαρόκου. Το δέντρο αυτο είναι γνωστό και ως "δεντρο της ζωής". Η παραγωγή του Argan Oil είναι μια μακρά διαδικασία που γίνεται με παραδοσιακες μεθοδους. Λέγεται οτι για να παραχθεί 1 λίτρο λαδιού χρειάζονται 20 ώρες δουλειάς, και γι'αυτο είναι ένα αρκετα ακριβο προϊόν.

Είναι πλούσιο σε Βιταμίνη Ε και απαραίτητα λιπαρα οξέα για τον οργανισμό, και θεωρείται οτι μπορεί να βοηθήσει σε πολλές δερματικες παθήσεις οπως ξηροδερμία, ακμή, ψωριαση, εκζεμα ακομη και για τις ρυτιδες! Γι'αυτο χρησιμοποιείται πολυ τελευταίως ως βασικο συστατικο σε πολλά προϊόντα ομορφιας.

Το Argan Oil εχει πολλές χρήσεις. Μπορει να χρησιμοποιηθεί ως ενυδατική στο πρόσωπο πριν την εφαρμογή του μακιγιάζ και προστατεύει το δέρμα απο τους διαφορους περιβαλλοντικους παραγοντες. Επισης μπορει να χρησιμοποιηθει το βραδυ σε καθαρο πρόσωπο, και να βοηθήσει στην διαδικασία ανανέωσης του δέρματος οταν κοιμομαστε. Άλλη μια χρήση έιναι ως ενυδατική σωματος μετα το μπάνιο. Είναι γνωστο οτι βοηθάει στην αντιμετώπιση της ξηροτητας στο δερμα, της ακμης, των σημαδιών κτλ. Μπορει να χρησιμοποιηθει και στα μαλλια. Σαν θεραπεια μπορεις να το βαλεις σε ολα τα μαλλια και στο δερμα του κεφαλιού κάνοντας λιγο μασαζ, και να το αφησεις για μισή ωρα πριν λουστείς. Επισης μπορεις να το χρησιμοποιήσεις ως θεραπεια για τις ταλαιπωρημένες ακρες των μαλλιών και να δωσεις λαμψη στα μαλλιά σου, βαζοντας λιγο με τα χέρια σου, αφου εχεις πληνει και στεγνωσει με την πετσετα τα μαλλια σου. Τέλος ειναι πολύ καλο και για τα μαλακά και ευθραυστα νύχια. Μπορεις να βαλεις ίση ποσοτητα Argan Oil και χυμο λεμονιου σε ενα μπωλ και να βυθίσεις τα νυχια σου για 10 λεπτα.

Οπως βλέπετε οι ευεργετικές χρήσεις αυτου του προϊοντος είναι παρα πολλές! Το αγόρασα λοιπόν και εγώ απο το feelunique.com και κόστισε €40.63.

John Master's Organics 100% Argan Oil

Ερχεται σε ένα γυάλινο μπουκαλάκι των 59ml και έχει δοσομετρητή. Ειναι USDA Organic και περιεχει 100% Argan Oil. Αυτο ειναι πολύ σημαντικό, γιατι υπαρχουν εταιρειες που πουλάνε Argan Oil αλλα δεν είναι 100% καθαρό αργανέλαιο.

Argan Oil

Το χρώμα του είναι χρυσο και δεν εχει καποια ιδιαίτερη μυρωδια. Εγω το χρησιμοποιώ καθημερινά για τις ακρες των μαλλιών μου και πραγματικα τις μεταμορφώνει. Θελει λιγη ποσοτητα για να μην λαδωσει τα μαλλιά, και τα κανει αμεσως πολύ απαλα και λαμπερα! Επισης το εχω χρησιμοποιήσει και στο σώμα μου σαν ενυδατική και ειναι πολυ καλο!

Τωρα θελω να αρχίσω να το χρησιμοποιώ και στο πρόσωπό μου για τα διαφορα σημαδακια που μου αφησε η ακμη... Ελπίζω να δω και εκει τις ευεργετικές του ιδιοτητες!

Εσεις εχετε δοκιμάσει Argan Oil? Τι γνωμη εχετε γι'αυτο?

bloglovin

10 comments:

Καλημέρα Χριστινάκι!
Έχω δοκιμάσει κάτι αντίστοιχο, και συγκεκριμένα το Moroccanoil, και έχω πεισθεί για τις ευεργετικές του ιδιότητες, τουλάχιστον στα μαλλιά μου! Ωστόσο δεν γνωρίζω το ποσοστό αργανελαίου που περιέχει (σίγουρα όχι 100%). Πάντως είμαι πολύ ικανοποιημένη και έχω δει μεγάλη διαφορά στα μαλλιά μου!

Unknown είπε...

να ρωτησω λιγο, αυτο εδω το ιδιο δεν ειναι?

http://www.pharmacy4u.gr/primavera-argan-30ml-p-12305.html

γιατι η τιμη ειναι πολυ καλύτερη, μηπως παιζει ρολο οτι ειναι μαρκα και ειναι ποιο ακριβό ή εχει κατι παραπανω?

Unknown είπε...

@Γωγώ Καλουδη
Γεια σου! Μου φαινεται οτι πρεπει να ειναι και αυτο 100% argan oil, αλλά απ'οτι ειδα ειναι η μιση ποσοτητα και φυσικα οι τιμες θα διαφέρουν ανα μάρκα. Αν το δοκιμάσεις πάντως θα ηθελα να μου πεις εντυπώσεις!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα γλυκιά μου!Εγώ το έχω ακουστά το συγκεκριμένο αλλά όχι δεν το έχω δοκιμάσει...είχα το Moroccanoil, αλλά μου έπεφτε βαρύ σαν προιόν στα μαλλιά μου!! Για το πρόσωπο ήθελα να μου πείς αν δείς διαφορά με την ακμή σου, όταν το δοκιμάσεις.......φιλάκια από την βροχερή Θεσσαλονίκη!

Ioanna G είπε...

Σίγουρα έχει σημασία η μάρκα, εγώ είχα πάρει από τα Δάφνης ένα σε μικροσκοπικό μπουκαλάκι και ούτε καν το τελείωσα, δε μου άρεσε καθόλου!

Unknown είπε...

καλημερα χριστινα!εγω απλα ανηκω στην παρεα σου ως θαυμαστρια(εχεις εξαιρετικη σελιδα).Αν σε περιπτωση δεν το γνωριζεις υπαρχει μια εταιρεια η BACCHIA η οποια εχει πολλα τετοια προιοντα.Εγω προσωπικα εχω παρει το ελαιο καμελιας και μια κρεμα που ονομαζεται ΝΟΑ και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενη.Δες την και θα με θυμηθεις!!!

Μαρία Π. είπε...

Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα αλλά έχω ακούσει απ' όλους τα καλύτερα!! Όταν το δοκιμάσεις στο πρόσωπο σου ενημέρωσε μας για τα αποτελέσματα!Επίσης θέλω να σε ρωτήσω αν σου άφησε αίσθηση λιπαρότητας στο δέρμα;;

http://mybeautysteps.blogspot.com/

Unknown είπε...

αααααααα!αν δεις βελτιωση στα σημαδια της ακμης ενημερωσε με παραυτα γιατι εχω απαυδησει πια μ αυτη την κατασταση!δεν μπορω να δω προκοπη!!

http://sissisplace.blogspot.com/

Claire D. T είπε...

Φαίνεται να είναι πολύ καλό.. Θα ήθελα και εγώ να μάθω πως ήταν με τα σημάδια της ακμής!!

Unknown είπε...

Μολις εχω αποτελέσματα με τα σημάδια της ακμής θα σας ενημερώσω!!! ;)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive