30.3.12

MAC Techniques!

Το καταστημα των καλλυντικών MAC στο Mall με καλεσε χθες να παρακολουθήσω το MAC Techniques, το οποίο είναι ένα σεμινάριο μακιγιάζ! Μπορουσα να φερω και μια φίλη μου και έτσι σκεφτηκα να καλέσω την Μαίρη απο το blog Touch of Rouge!! Βρεθηκαμε στο Mall γυρω στις 5:30 και περιμέναμε για λιγη ωρα μέχρι να αρχίσει η παρουσίαση, πινοντας καφεδάκι και μιλωντας για τι αλλο? Φυσικα για τα MAC!!!!

MAC Techiniques


Είχα παρακολουθήσει αλλη μια φορα ενα τετοιο σεμινάριο αλλα μπορω να πω οτι αυτο ηταν πολύ καλύτερο!! Ειχαμε την ευκαιρία να δουμε δυο διαφορετικά μακιγιαζ αυτην την φορα και οι makeup artists ήταν πολυ φιλικές και απαντουσαν σε ολες μας τις ερωτήσεις!


MAC Techniques

Τα δυο μακιγιαζ που μας εδειξαν ήταν ενα έντονο με την σκια Print της MAC και με winged eyeliner και με πιο απαλα χειλια στα οποια εβαλε το Pink Lemonade, ενω το αλλο ήταν ένα πιο απαλο μακιγιαζ στα ματια οπου χρησιμοποιησε την σκια Soba, και εντονα χειλια στα οποια εβαλε το εντονο ροζ κραγιον της τελευταιας συλλογης (που δυστυχως μου διαφευγει τωρα το ονομα....)!

Το σεμινάριο κρατησε 1:30 ωρα και μετα μπορουσαμε να παμε στο καταστημα της ΜAC  και να εχουμε ειδική εκπτωση σε ο,τι αγοράσουμε -15%!! Δεν χανεται τετοια ευκαιρία!! Φυσικα κατι αγορασα και εγω! ;)

Το πρώτο που αγόρασα ήταν η σκια Soba που χρησιμοποίησαν σε ενα απο τα μακιγιάζ.

Soba eyeshadow by MAC
Soba eyeshadow swatch

Πρόκειται για ενα Gold brown με χρυσο shimmer και satin finish. Πραγματικά πολυ ομορφη σκια η οποια μπορει να φορεθει απο μονη της (οπως μας εδειξαν στο σεμινάριο) ή μαζι με αλλη σκια οπως για παραδειγμα με την texture! Δεν ξερω πως μου ειχε ξεφύγει τοσο καιρο, αλλα πολυ χαρηκα που τωρα την εχω στην συλλογή μου!

Επισης αγορασα ενα lipgloss! Και πριν μου πειτε οτι χάλασα το new year's resolution μου, να σας πω οτι αυτο το lipgloss ειναι limited edition, οποτε μπορω να το αγοράσω!! ;)


Woo Me Kissable Lipcolour by MAC


Ειναι το Kissable Lipcolour 'Woo Me', το οποιο ειχε ξανακυκλοφορήσει με την Peacocky Collection, οπου ειχα παρει ολα τα χρώματα εκτος απο το Woo Me το οποιο ειχε εξαντληθεί!!! Οπως καταλαβαίνετε δεν θα γινοταν να χασω τετοια ευκαιρία!!! Ειναι ένα light beige nude με ελαφρυ shimmer και καλύπτει τελεια τα χείλια!  Να προσθεσω εδω οτι κατα την ταπεινη μου γνωμη τα Kissable Lipcolours ειναι τα καλυτερα lipgloss που εχει βγαλει η MAC! Απλώνονται πανεύκολα, ειναι πολυ απαλα και ενυδατικά, διαρκουν πολυ και δεν κολλάνε καθολου! Η σύστασή τους ειναι σαν να βαζεις κραγιον! Πραγματικά τελεια!


Αγόρασα επίσης το lip liner που χρησιμοποιήσανε στο εντονο μακιγιάζ στο σεμινάριο το οποιο ονομάζεται Stripdown.

Stripdown Lip Liner by MAC swatch

Μου άρεσε πολυ σαν χρώμα γιατι είναι ενα καφε-nude το οποίο μπορω να συνδιάσω με πολλα κραγιον και lipgloss που έχω. Ηθελα ομως να δω και τον συνδιασμο που εκαναν στο σεμινάριο οπου το συνδιασαν με το Pink Lemonade. Kαι οπως καταλαβαίνετε το δοκίμασα!!

Stripdown Lip Liner and Pink Lemonade Lipglass by MAC

O συνδιασμός μπορω να πω οτι ειναι πολυ καλος και δεν θα τον σκεφτομουνα εγω προσωπικά, αλλα σιγουρα θα τον φορέσω πολυ αυτο το καλοκαίρι!!


Αγόρασα ακομη ενα μολυβι ματιων, το Lord It Up που ειναι ενα Pearlglide Eyeliner σε χρώμα καφε-bronze με pearl.

Lord It Up Pearlglide Eyeliner

Eνα απο τα πιο ωραια μολυβια της  MAC. Eιναι super κρεμμώδες, απλώνεται πανεύκολα και διαρκέι ολη μέρα!!! Να φανταστείτε οτι οταν το εκανα swatch στο μαγαζι μετα δεν εβγαινε και επρεπε να χρησιμοποιήσω το υγρο ντεμακιγιάζ για να φυγει!

Τελος, αγορασα και μια μασκαρα. Ηθελα εδω και καιρο να δοκιμάσω την Haute & Naughty Lash που ειναι 2 μασκαρα σε 1, οποτε χθες βρηκα ευκαιρια να την πάρω!!!

Haute & Naughty Lash

Aυτη η μάσκαρα ανοιγει απο δυο διαφορετικά καπάκια, ενα ροζ και ενα μωβ με glitter. Απο το ροζ ειναι το Haute που δίνει μηκος και ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες και το πινελάκι ειναι οπως φαινεται στην φωτογραφία:

Haute

Απο το μωβ καπακι ειναι το Naughty που σου δινει ογκο και μηκος και ειναι για πιο εντονες βλεφαρίδες και το βουρτσακι ειναι οπως φαινεται εδω:

Naughty

Περιμένω πως και πως να την δοκιμάσω για να σας πω και τις εντυπώσεις μου!

Αυτες ήταν λοιπον οι αγορες μου απο το χθεσινο MAC Techniques! Περασα τέλεια, χαρηκα που ξαναβρέθηκα και με την Μαιρη και φυσικα χαρηκα και για τις αγορές μου!!!

Εσεις εχετε παρακολουθήσει καποιο σεμινάριο των MAC Techniques?


9 comments:

myStickland είπε...

Λατρεύω τα προ'ι'όντα Mac..δεν είναι τυχαίο που βρίσκονται πάντα στη ''πρώτη γραμμή''!
Με γειά,τα καινούρια..Μου αρέσουν πολύ όλα αυτά που διάλεξες,γιατί είναι απο τα αγαπημένα μου χρώματα..Θα αγοράσω σίγουρα όμως και τη σούπερ μάσκαρα,γιατί μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα η συσκευασία της...
Δεν έχω πάει σε τέτοιο σεμινάριο και θα ήθελα πολύ να επισκευθώ ενα,στο μέλλον..θα μου ήταν πολύ χρήσιμο!!
Αυτά,Χριστινάκι..καλά να περνάς..
φιλάκια!!

evi είπε...

πως το βρηκες το woo me αφου ειχε εξαντληθει? γιατι η Peacocky εχει κ καμποσο καιρο που κυκλοφορησε, δλδ μπορω να ξαναπερασω απο την mac και να ρωτησω αν εχουν κτ απο παλαιοτερη συλλογη? ξαναφερνουν αν εξαντληθει κτ? αχ πες μου ναι! χεχε... αχ αυτες οι limited editions...

Rafalena είπε...

εισαι πολυ τυχερη που πηγες σε ενα τετοιο σεμιναριο.Μεγια και τα καλουδια,υπεροχα πραγματα αγορασες!

korina είπε...

Το Stripdown με το Pink Lemonade κάνουν τέλειο συνδυασμό! Και η soba...του ονείρου! Με γειες! Κάνε ένα reviewδάκι για τη μάσκαρα όταν μπορέσεις βρε κούκλα! Έχω ακούσει ότι είναι η καλύτερη μάσκαρα από mac.
Πάντως η έκπτωση δεν ήταν και καμμια τρελή ευκαιρία,εκτός κι αν ίσχυε και τα συλλεκτικά.

Μαρία Π. είπε...

Τα σεμινάρια της MAC τα λατρεύω!!!Την μάσκαρα την έχω και εγώ και είναι από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει και αρκετά οικονομική όταν βγάζει 25%!!!!Με γεια σου Χριστίνα!!!

Anna είπε...

Xristina mou mhpws 3ereis apo poia site mporw na promhtheutw proionta conair kai tresemme? an uparxoun kai dwrean metaforika akoma kalutera

Unknown είπε...

@Anna
Γεια σου! Εριξα μια γρηγορη ματια και βρηκα τα παρακάτω:

Για Τresemme μπορεις να δεις στο http://www.chemistdirect.co.uk

Για Conair βρηκα δυο:
http://mp.hairboutique.com
http://www.sears.com

Δεν πρόλαβα να δω αναλυτικά για κοστος μεταφορικών... Φυσικά μπορεις να κοιτάξεις και σε Εbay και Amazon. Αν βρω πάντως και καποιο αλλο καλυτερο site θα σε ενημερώσω... Φιλάκια x

Anna είπε...

Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου όμως της conair αυτο που ήθελα το βρήκα μονο στο hair boutique στο οποίο τα έξοδα αποστολής πήγαιναν στα 69,23$ ενώ στο sears δεν το έστελναν internationally. Όσο για της tresemme δεν υπήρχε αυτο που έψαχνα. Πιο συγκεκριμένα ψάχνω τα προϊόντα heat tamer style spray της tresemme και της conair αυτά http://www.conair.com/xtreme-instant-heat-jumbo-and-super-jumbo-hot-rollers-p-684-1_14.html Αν θα μπορούσες να με βοηθήσεις λίγο ακόμα θα σου ήμουν πολύ ευγνόμων.

Anna είπε...

Xristina mou skeftomai na agorasw ena set apo ta trio ths mac me kragion lipgloss kai mano! Lew na parw to set saint germain. Alhteia exeis dokimasei kanena apo ta set?

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive