3.4.11

www.elfcosmetics.co.uk - Τι αγόρασα!


Η εταιρία elf ή αλλιώς eyes lips face είναι μια εταιρία για την οποία ακουγα πολύ συχνα σχόλια - άλλωτε καλά και άλλωτε οχι και τόσο καλά... Μου είχε κινήσει την περιέργια όμως και ηθελα να δοκιμάσω καποια απο τα προϊόντα της για να έχω και δική μου άποψη.

Για όσες δεν γνωρίζουν, η elf είναι μια αμερικάνικη εταιρία με προϊόντα μακιγιάζ σε πολύ χαμηλές τιμές! Στην Ελλάδα μπορούμε να τα προμηθευτούμε απο το αγγλικό site της εταιρίας http://www.elfcosmetics.co.uk/.

Ετσι λοιπόν, πριν μια βδομάδα είδα οτι είχαν προσφορά δωρεάν τα μεταφορικά όταν χρησιμοποιούσες τον κωδικό SOCIALELFEU και είπα να το εκμεταλευτώ! Η παραγγελία έγινε στις 19 Μαρτίου 2011 και την παρέλαβα στις 28 Μαρτίου!!! Όλη η παραγγελία μου κόστισε £15,50 δηλαδή γύρω στα € 17,50.





 Τα προϊόντα που αγόρασα ήταν τα εξής:



Duo Eyeshadow Butter Pecan








Η σκιά κόστισε £1,50 (γύρω στα €1,70!!!!)!!! Η συσκευασία δεν είναι τέλεια και το τελείωμα της σκιας μπορούσε να είναι καλύτερο αλλα για ένα προϊόν που κοστίζει λιγότερο απο €2 πιστεύω οτι είναι πολύ καλή ευκαιρία!

Όσον αφορά το pigmentation των σκιών μπορώ να πω οτι είναι αρκετά καλό, ιδιαίτερα η καφε σκια!






Minty Lipgloss - 'New York City' και 'Chicago'




Πάνω: New York City  Κάτω: Chicago


Πάνω: New York City  Κάτω: Chicago

Αριστερά: New York City,   Δεξιά: Chicago
 Αυτά τα lipgloss είναι πραγματικά τελεια!!! Το καθένα κόστισε £3,50 (περίπου €4). Εχουν γευση μέντας και δίνουν μια απίστευτη φρεσκάδα στα χείλια! Η συσκευασία και παλι δεν είναι η καλύτερη αλλα τα χρώματα είναι πολυ ομορφα, τα lipgloss δεν κολλάνε πολύ και μου αρεσει πολύ αυτή η αίσθηση που σου δίνει στα χειλια η μέντα!





Lip Stain - 'Birthday Suit' και 'Heartbreaker'

Πάνω: Birthday Suit,   Κάτω: Heartbreaker



Πάνω:Heartbreaker ,   Κάτω: Birthday Suit




Αριστερά: Birthday Suit,  Δεξιά: Heartbreaker

Τα lip stains είναι τα lipgloss που διαρκούν περισσότερη ώρα στα χείλια. Εχουν δυο μέρη, το χρώμα απο τη μια μεριά και το gloss απο την αλλη το οποίο εφαρμόζεται στα χείλια μολις το χρωμα στεγνώσει. Τα δύο χρώματα που αγόρασα μου άρεσαν πολύ, ειδικά το ροζ στα αριστερά. Ο χρωματισμός τους δεν είναι πολύ έντονος, αλλα αυτό δεν με πείραξε γιατι μου αρέσουν τα απαλα lipgloss για κάθε μέρα. Δεν μπορώ όμως να σας πω ακομη με σιγουρία ποσο διαρκούν στα χείλια γιατι δεν τα έχω δοκιμάσει. Το κάθε ένα κόστισε £3,50 (περίπου €4) και όπως και στα προηγούμενα προϊόντα που ανεφερα παραπάνω, η συσκευασία τους φαίνεται αρκετά φθηνη...

Overall λοιπόν με βάση τα προϊόντα που αγόρασα, μπορώ να πω οτι τα προϊόντα elf είναι αρκετά καλά με ωραία επιλογή χρωμάτων και αρκετά καλο pigmentation. Η συσκευασία τους ομως φαίνεται πολύ ψεύτικη και φθηνή... Αλλα βεβαια οτι πληρώνεις παίρνεις....

Αν κάποια κοπέλα παντως εχει χαμηλό budget και θέλει να αγοράσει μερικά φθηνα αλλα αρκετά καλά προϊόντα μακιγιαζ, θα της πρότεινα να δοκιμάσει τα elf.

Εσείς εχετε δοκιμάσει τα προϊόντα elf? Εχετε καποια να προτείνετε?


Cosmetics Gifts Set up to 30% Off


 

2 comments:

Κερασία είπε...

Bravo sou Christina! Giati ektos apo tis akrives markes prepei na deixnoume kai tis fthines!
Pantws mou kanei entypwsi oti einai pragmatika fthina...giati edw sto Ellada, ypotithetai oti yparxoun fthines markes pou mono fthines den einai...kai den mporw na to katalavw auto!!!
Den exw dokimasei ti sygkekrimeni marka alla apo ta koritsia sto youtube akouw oti exoun kai kapoia kala pinela!

makeupbymarias είπε...

Χριστίνα και εγω έλαβα την παραγγελία μου τις προάλλες και κρίμα που τελικα δεν πηρα lipgloss γιατι τωρα τα βλεπω σε σενα και ζηλευω... φεν εχω δοκιμασει ακομα τιποτα παρα μονο το foundation που πηρα το οποιο μου εκατσε καλά-αν και θα επρεπε να παρω μια αποχρωση πιο ανοιχτη μάλλον..-

μεγια και κάνε review να δω πως θα σου φανούν και εσένα..
xxx

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive