28.4.11

Σαμπουάν και Conditioner by Liz Earle

Η Liz Earle είναι μια εταιρία φυσικών καλλυντικών που ήθελα απο καιρό να δοκιμάσω. Εχει πάρει πάρα πολλά βραβεία για διάφορα προϊόντα της και εχω ακούσει παρα πολύ καλες κριτικές online. Όταν λοιπόν είδα τις προσφορές που έχουν βάλει στο site τους, αποφάσισα να το εκμεταλλευτώ και να δοκιμασω καποια απο τα προϊόντα τους.

Ετσι λοιπόν διάλεξα 3 προϊόντα περιποίησης μαλλιών απο την σειρά Botanical Shine και πλήρωσα
£19.95, γλυτώνοντας £3. Αν έμενα στην Αγγλία θα είχα και δωρεαν μεταφορικά μεσα στην προσφορά... :( Τα μεταφορικά ήρθαν στα £4.95 και η παράδοση ήταν super γρήγορη και ήρθε μέσα σε 7 μερες!
Τα προϊόντα που διάλεξα ήταν:
Liz Earle 'Botanical Shine' Range

- Botanical Shine Conditioner για dry or damaged hair: Διάλεξα αυτό το conditioner γιατί εχω κάνει ανταύγιες και χρησιμοποιώ και flat iron, οπότε τα μαλλάκια μου χρειάζονται extra ενυδάτωση και περιποίηση! Το conditioner αυτο περιέχει: West African Shea Butter, Blue Seakale, Kenyan Yangu Oil, Apple and Orange extracts. Εχει μια πολύ ομορφη 'φυσική' μυρωδιά και αφηνει τα μαλλιά μου ευκολοχτένιστα χωρίς να τα βαραίνει. Πολύ καλό!
- Botanical Shine Shampoo: Εκμεταλλεύτηκα την προσφορά και αγόρασα 2 σαμπουάν (γιατί χρησιμοποιούνται πολύ πιο γρήγορα απο το conditioner). Το σαμπουάν αυτό είναι για ολους τους τυπους μαλλιών. Περιέχει: Vitamin E, Aloe Vera, West African Shea Butter, Apple and Orange Extracts. Εχει μια πιο εντονη μυρωδια μήλου και πορτοκαλιού σε σχέση με το conditioner και αφήνει μια αισθηση φρεσκάδας στο κεφάλι οταν το χρησιμοποιείς!
Όταν παρέλαβα το πακέτο η συσκευασία ήταν καταπληκτική! Μου εστειλα επίσης τον τιμοκατάλογο και ενα Product guide που αναλύει ολα τα προϊόντα της εταιρίας.
Liz Earle Price List and Product Guide
Επιπλέον μου έστειλαν να δοκιμάσω το Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser για το οποίο εχω ακουσει μονο καλες κριτικές και ήταν μεσα στις επόμενες αγορές μου!
Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser by Liz Earle

Τωρα εχω την ευκαιρία να το δοκιμάσω πριν αγοράσω το κανονικό μέγεθος, και θα σας γράψω πιο αναλυτική κριτική σε επόμενο post. Πρόκειται για εναν αλλο τρόπο καθαρισμού και απολέπισης του προσωπου με την χρησιμοποίηση μουσελίνας, που πολλοί λένε οτι είναι καλύτερος και πιο ευγενικός για την επιδερμίδα του προσώπου απο το Clarisonic... Θα τα συγκρίνω και θα σας πω!

Τώρα για την Ανοιξη η εταιρία Liz Earle έχει 7 προσφορές για διάφορα προϊόντα της.
Εκμεταλλευτειτε το!!! ;)

3 comments:

Κερασία είπε...

Kalytero apo to Clarisonic??? Kai panw pou imoun etoimh na to agorasw???? Oxi mi mou to kaneis auto!!! Mines ekana na tin apofasisw autin tin agora...:(
Wraio post!!! Gia mia akoma fora!!!

Unknown είπε...

Κερασία μου το έχω δοκιμάσει τωρα δύο μέρες και είμαι ενθουσιασμένη!!! Για να κάνω σωστή κριτική όμως, θα το χρησιμοποιήσω λιγες μέρες ακόμα και θα κάνω post συγκρίνοντας το Clarisonic με το Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser :)
Και τα δυο παντως είναι πολύ καλα προϊόντα οποτε οποιο και να αγοράσεις δεν χανεις ;)

Unknown είπε...

ωραίο haul! γιατί κάτι καλό για το μαλλί μας πρέπει να το χρυσοπληρώνουμε όμως?

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive