8.4.11

Προϊόντα που με απογοήτευσαν - Clinique Supermoisture makeup


Αλλο ένα προϊόν που δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου ήταν το Supermoisture makeup της Clinique. Πέρυσι τετοια εποχή ήθελα να βρω το καταλληλο makeup για την ανοιξη και το καλοκαίρι. Κατι που να  είναι ελαφρυ και να μην το αισθανομαι στο δερμα μου, αλλά που ταυτοχρόνως να έχει μια σχετική κάλυψη και να κάνει το δερμα μου να φαίνεται πιο φρεσκο και ομοιόμορφο. (Μηπως ζητάω πολλά???)

Μετα απο ωρες στο internet κοιτάζοντας κριτικές, reviews και videos κατέληξα σε αυτό το makeup της Clinique. Τα θετικά υπερτερούσαν των αρνητικών και φαινόταν οτι βρηκα αυτο που εψαχνα!!! Ετσι λοιπόν το αγόρασα χωρίς δευτερη σκεψη!!!

Το Supermoisture makeup είναι συσκευασμένο σε σωληνάριο των 30ml και το χρώμα που επέλεξα για το δέρμα μου είναι το 04 - Ivory.


supermoisture makeup by Clinique


Δυστυχώς οταν το πήρα σπιτι και το δοκίμασα, κατάλαβα οτι δεν ήταν αυτό που εψαχνα....
Μετα την εφαρμογή του προϊόντος πραγματικά το αισθανομουν κάπως βαρύ στο πρόσωπό μου και επισης αισθανόμουν το δερμα μου πολύ λιπαρό!! Οταν κοιτάχτηκα στον καθρεφτη στο φως της ημέρας πηγα να βαλω τα κλαμματα!!! Ήμουν κάτι μεταξύ disco ball και 'λαμπεις Λάμπη μου'!!!!

Το makeup αυτό πρέπει να εχει glitter, γιατί πραγματικά οταν το φοράς λαμπει ολο το πρόσωπό σου (οχι με την καλή εννοια!)




Στην φωτογραφία βλέπετε αριστερά πως είναι το προϊόν οταν το βγαζεις απο το σωληνάριο και δεξιά πως είναι οταν το απλώνεις!

Σκέφτηκα μετά να το χρησιμοποιήσω μόνο το βράδυ αλλα και πάλι δεν νομίζω οτι θελει κανεις να λαμπει τοσο πολύ σε ολο το πρόσωπό του! Αν θελω λαμψη θα χρησιμοποιήσω highlighter σε ορισμένα σημεια που θελω εγω να αναδείξω...

Το μόνο θετικό που σκέφτηκα για το συγκεκριμένο makeup είναι οτι οταν βγάζεις φωτογραφίες δεν χρειαζεσαι φλας!!!!! ;P

Ετσι δεν το ξαναχρησιμοποίησα και ειναι τετοιες στιγμες που ευχομαι να είχαμε το δικαίωμα επιστροφης καλλυντικων (ακομη και αν έχουν ανοιχθει) και στην  Ελλαδα!

Εσείς εχετε καποιο makeup που σας απογοήτευσε?


Premium Cosmetics Free Shipping Worldwide

8 comments:

makeupattitude είπε...

Γεια σου Christina!Εγώ αγόρασα πριν αρκετό καιρο της Lancome το Teint Idole Ultra (έχω μεικτό προς λιπαρό δέρμα) και απογοητεύτηκα πλήρως...Το χρώμα (ενώ ήταν το πιο ανοιχτό) στο δέρμα μου έδειχνε σκούρο (μέσα στο μαγαζί που το δοκίμασα φαινόταν οκ αλλα στο σπίτι που το έβαλα φάνηκε η διαφορά) και ήταν απίστευτα βαρύ με τελείωμα πούδρας.Αφού όταν ξεβάφτηκα ένιωσα το δέρμα μου να αναπνέει επιτέλους!Δοκίμασα να το αναμείξω με κρέμα, με άλλο makeup αλλα χάλια...Και μιλάμε για ενα makeup των 50 ευρώ περίπου.Δοκίμασε να το αναμείξεις κι εσύ με κάποιο άλλο makeup ματ μήπως και δεν πάει χαμένο.

Κερασία είπε...

Wraia anartisi!! Poso dikio exeis me to dikaiwma epistrofis...alla fantasou an auto ginotan stin Ellada ti tha ginotan! Giati mou fainetai mono edw poulane fykia gia meta3wtes kordeles.
Proswpika den thymamai akrivws poia makeup itan alla thymamai oti itan ena tis Dior kai ena tis EsteeLauder pou me apogoiteusan afou apo tin prwti efarmogi kai mesa se liga lepta petaga kati spyroumpes NA!!!xaxaxax Poses fores exw klapsei ta lefta mou!!!!Tis Clinique pantws to all powder makeup me vriskei plirws ikanopoihmeni!!! Exw afydatwmeno proswpo kai me auto exw to apotelesma pou periegrapses xwris na fainetai oti foraw makeup.

Unknown είπε...

πολύ ωραία ανάρτηση! Γενικώς επί καθημερινής βάσεως δεν φοράω make up...όντως το συγκεκριμένο με έχει αφήσει άφωνη...να ήταν περλέ πάει και έρχεται...αλλά εδώ έχει glitter...μόνο ως highlighter μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ούτε κανω ως βάση για foundation. Χρησιμοποιώ εδώ και 1,5 χρόνο της mac το studio fix το οποίο έχει και λίγη πουδρίτσα μέσα μιας και το λιπαρό προς μεικτό δέρμα μου έχει αρκετή γυαλάδα!

Unknown είπε...

Είναι τόσο δύσκολο να βρεις το σωστό makeup και την σωστή απόχρωση... Εγω πάντως τώρα τελευταία όταν θέλω να αγοράσω makeup το οποίο είναι ακριβό, παω, το δοκιμάζω στο μαγαζί και μετα ζητάω και δείγμα για να το δω και στο σπιτι... Ετσι αν μείνω ικανοποιημένη απο τη δοκιμή, μόνο τοτε παω και το αγοραζω... Ετσι εχω γλυτώσει αρκετα λεφτα με αυτον τον τροπο!

sophie είπε...

CHRISTINA egw sou proteinw na pareis to revlon colorstay.to xeimwna mporeis na to foras sketo enw to kalokairi mporeis na to anamignueis me enudatiki kai apo to make ap oso theleis.

Unknown είπε...

Εχω ακουσει πολυ καλα λόγια για το Revlon Colorstay... Μαλλον θα είναι μέσα στις επόμενες αγορές μου ;)

Κερασία είπε...

To Revlon Colorstay to exw... einai ontws kalo kai elafry alla prosoxi..stis 3ires epidermides "kathetai" stous porous kai fainetai ligo asxima...kai opws exw xiliopei, gia onoma oxi agora apo megalo polykatastima..to pira 26 eurw!!!! Online to xoun tzamba!!!

Δέσποινα είπε...

Είναι τραγικά τα μέικ απ με γκλίτερ το είχα πάθει κι εγώ μεάλλο προϊόν. Πάντως το μέικ απ που χρησιμοποιώ τώρα είναι της clinique είναι το perfect fit oil free και είμαι πολύ ευχαριστημένη,προσφέριε κάλυψη και ομοιμορφία,είναι ελαφρύ και δε γυαλίζει(έχω λιπαρό δέρμα).Έχω ακούσει κι εγώ καλά λόγια για revlon αλλά το σκέφτομαι.

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive