11.4.11

Sleek makeup - H παλέττα Paraguaya i-divine.



Η εταιρία Sleek είναι μια εταιρία με προϊόντα μακιγιάζ που εχει την εδρα της στο Λονδίνο. Προσφέρει καλης ποιότητας προϊόντα, σε προσιτές τιμές και είναι αρκετα γνωστή για τις παλέττες της με τις σκιές. Τωρα για την ανοιξη/καλοκαίρι εβγαλε την καινούργια παλέττα της σε κοραλλί τόνους:           'Paraguaya i-Divine Palette' την οποία και αγόρασα!

Η παλέττα κόστισε 7 εύρώ και ήρθε σε λιγότερο απο 7 μέρες πολύ ομορφα πακεταρισμένη! Τα μεταφορικά ήρθαν στα 7,50 ευρώ αλλα είναι σταθερά, δηλαδή και 10 πραγματα να είχα αγοράσει τοσο θα πλήρωνα και παλι για τα μεταφορικα - αρα συμφέρει να αγοράσεις περισσοτερα απο ενα προϊόντα.


**σημείωση: H εταιρία Sleek πουλάει τώρα την παραπάνω παλέττα 8,50 ευρώ, ενω τα σταθερά μεταφορικά για ευρώπη αυξηθηκαν λιγο και τωρα είναι 9 ευρω
 
Η συσκευασία ήταν πολύ ομορφη:
 


Sleek palette: i-Divine Paraguaya

Ενω η παλέττα εχει το κλασσικό μαύρο χρωμα που εχουν ολες οι παλέττες της εταιρίας Sleek:


Sleek palette: i-Divine Paraguaya

Eχει πολύ μεγάλο καθρέφτη και ερχεται και με ενα διπλο πινελάκι τυπου sponge.


Sleek palette: i-Divine Paraguaya
  
Τα χρώματα είναι πολύ ομορφα και ανοιξιάτικα - σου φτιάχνουν την διάθεση!!! Αποτελείται μόνο απο 4 shimmering σκιες ενώ ολες οι υπολοιπες ειναι ματ (κατι που εγω τουλάχιστον το προτιμώ!).
Οι σκιες ειναι πολυ pigmented και διαρκουν.
 
Τα swatches των σκιών απο αριστερα προς τα δεξια ειναι:


Απο αριστερα: Parfait, Blush, Cameo, Persian Orange


Απο αριστερά: Peach Gold, Sandstone, Bellini, Redstone


Απο αριστερά: Persimmon, Tangelo, Bittersweet, Stone
 Oι δυο τελευταίες καφε σκιες ειναι πολυ ομορφες και πιο κοντα σε αυτο που εγω εχω συνηθίσει να φοραω. Παντως, αν και τα χρωματα αυτα δεν ειναι απο τα συνηθισμένα μου, θα τα τολμήσω ειδικά τωρα που το κοραλλί σαν χρωμα εχει και την τιμητική του! Επισης δεν χρειάζεται να βάλεις την εντονη κοραλλί σκια σε όλο το κινητό βλέφαρο, γιατι φυσικά θα ειναι too much (ειδικά για εμενα που ειμαι περισσότερο του neutral βαψιματος), αλλα μπορείς ανετα να την βαλεις στην γωνια του ματιού οπου θα δωσει χρωμα και μια αλλη διασταση στο μακιγιάζ σου!
 
Θα κάνω post με το πρώτο μου μακιγιάζ απο αυτή την παλεττα πολύ συντομα με φωτογραφίες.
 
Ποια ειναι η γνώμη σας για την παλέττα Paraguaya?
 
 

7 comments:

Κερασία είπε...

Geia sou Christina! Exw tin entypwsi oti kapou sto youtube eida metria reviews gia tin sygkekrimeni paletta..kai mou ekane entypwsi giati ta xrwmata einai teleiaaaaaaa!!!! Perimenoume perissoteres leptomereies kai fysika ena vapsimataki apta xerakia sou me ta sygkekrimena xrwmata!!!!

sophie είπε...

i sleek mou fainetai kalh etaireia kai polu kales times.mou kanei entupwsi pou auxithikan oi times kai ta metaforika.den exw parageilei alla kapoia stigmi thelw na dokimasw to contour kai kapoia rouz.me poia allh etaireia tha sugkrines ti poiothta tous;

Unknown είπε...

Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα τη συγκεκριμένη εταιρεία..ίσως να φταίει ότι είμαι λίγο επιφυλακτική με τα αρκετά φθηνά καλλυντικά..μου άρεσε πάρα πολύ η συσκευασία..καθώς και οι χρωματικές αποχρώσεις...δώδεκα ζεστά χρώματα για άπειρους συνδυασμούς...Χριστίνα περιμένουμε το make up look είναι πολύ όμορφο να πειραματίζεσαι με χρώματα έξω από τα δικά σου δεδομένα..!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

@FASHIONSTAR
Τα προϊόντα της εταιρίας Sleek πιστεύω οτι είναι καλύτερα σε ποιότητα απο αυτά της ELF αλλα δεν θα έλεγα οτι φτανουν την ποιότητα της MAC... Αν ήταν να την συγκρίνω με καποια αλλη εταιρία θα έλεγα οτι είναι σαν την Benefit ή την Stila...

@Demi
Και εγω ήμουν καπως επιφυλακτική στο να αγοράσω τις πιο φθηνές μαρκες καλλυντικών, οχι γιατι τα σνομπάρω αλλα γιατί είμαι της αποψης οτι, ο,τι πληρωνεις παιρνεις... Βεβαια τωρα τα πραγματα αλλαζουν και μπορεις να βρεις καλά καλλυντικά σε πολύ προσιτές τιμές...
Τώρα για την Sleek, ειδικά οταν οι pixiwoos στο YouTube εχουν μονο καλα λογια να πουν για την συγκεκριμένη εταιρία, δεν μπορουσα να μην τη δοκιμάσω! ;)

sophie είπε...

christina apo oso exw dei ta proionta benefit einai pio akriva apo ta mac.eixa tin entupwsi oti benefit kai mac panw katw einai idias poiothtas.

Unknown είπε...

@FASHIONSTAR
Τα Benefit είναι καλά προϊόντα και αρκετα ακριβα, αλλα δεν νομίζω οτι φτάνουν την ποιότητα της MAC (ετσι πιστεύω εγω τουλάχιστον). Για παράδειγμα εχω αγοράσει μια παλέττα με σκιες της Benefit και είναι χαλια! Δεν εχουν pigmentation, δεν εχουν διαρκεια, γενικώς δεν ειναι καλης ποιότητας. Από τη Benefit μου αρεσουν παρα πολύ ομως τα ρουζ που εχουν (ειδικά το coralista) και η μασκαρα Badgal Lash.

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive