9.4.11

Product Rave - Κρέμα χεριών NIVEA SOS

Αυτή τη φορά θα ήθελα να μιλήσω για ένα προϊόν που πραγματικά με εχει αφήσει αφωνη και πολύ ικανοποιημένη!! Πρόκειται για την κρέμα χεριών της NIVEA SOS που είναι για πολύ ξηρά και ταλαιπωρημένα χέρια.


Κρέμα χεριών NIVEA SOS


 Πριν σας μιλήσω για την κρέμα αυτή, θα ήθελα να σας πω λιγα λόγια για την κατασταση των χεριών μου!! Είμαι μητέρα δυο μικρών παιδιών το οποιό σημαινει οτι λιγο πολύ τα χέρια μου είναι μεσα στα νερά... Πλένω τα παιδιά, πλένω τα χερια τους, πλενω τα πιάτα, πλένω πλενω πλενω!!!! Ετσι τα χερια μου γίνονται κοκκινα, ξηρά και ξεφλουδίζουν!!! Εχω δοκιμάσει παρα πολλες κρέμες για τα χερια απο διάφορες μαρκες, body butter, aloe vera μέχρι και την ειδική κρέμα της L'Oreal για τους επαγγελματιες κομμωτες που είναι αποκλειστικά για over-exposure to water! Τιποτα! Τα χερια μου πονάγανε, κανανε πληγές και ημουν έτοιμη να κλείσω ραντεβου με δερματολόγο...

Μια μέρα που ήμουνα στο supermarket είδα αυτη την κρεμα (μια απο τις λιγες που δεν ειχα δοκιμάσει!) και αποφάσισα να την πάρω... Απο την πρώτη κιολας χρήση είδα διαφορά! Την χρησιμοποιώ τωρα 1 βδομάδα και τα χερια μου ειναι οπως παλιά! Είναι απαλά και ενυδατωμένα - τέλεια!!!

Η NIVEA Hand SOS κρεμα χεριων ανακουφίζει άμεσα τα πολύ ξηρά και ταλαιπωρημένα χερια.
Η συμπυκνωμένη σύνθεσή της απο έλαιο Καλέντουλα και Dexpanthenol επανορθώνει και ανακουφίζει απο την αίσθηση της πολύ ξηρής και τεντωμένης επιδερμίδας. Η βελτιωμένη σύνθεσή της με Hydra IQ αυξάνει την υγρασία του δέρματος κρατώντας τα χέρια εντατικα ενυδατωμένα προσφέροντας προστασία που διαρκεί.

Πραγματικά με αυτή την κρέμα τα χέρια μου βρήκαν τον παλιο καλό τους εαυτό!!! Την συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

3 comments:

Unknown είπε...

Εγώ έχω θέμα με τις κρέμες χεριών...και γενικότερα με τις κρέμες μόλις τις χρησιμοποιήσω πλένω τα χέρια μου...επειδή και τα δικά μου είναι αρκετά ταλαιπωρημένα και ειδικά τον χειμώνα "σκάνε" και γεμίζουν πληγές...η μοναδική κρέμα που με έχει σώσει είναι της Neutrogena... πάντως για μια αλλαγή ίσως να τη δοκιμάσω...τιμούλα ξέρουμε?

xmm endiaferon!!emena to xeimwna ta xeria mou xhrainontai paraaa polu!opote 8a thn dokimasw sigoura..
pros to paron exw voleutei thn garnier coccoon kai thn cera di cupra :)

Unknown είπε...

Αν δεν κάνω λάθος η κρέμα κόστισε γύρω στα €5.

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive