29.4.11

Giveaway: Το άρωμα της Jennifer Aniston!!! (**CLOSED**)



Και ναι τα κατάφερα!!! Αγόρασα το άρωμα της Jennifer Aniston!!! Αν θυμάστε, σε αυτο το post που είχα κάνει τον περασμένο Νοέμβριο, είχα μιλήσει για ορισμένα αρώματα που ήταν μέσα στην wish list μου και ενα απο αυτά ήταν και το άρωμα της Jennifer Aniston!!!

Το αγόρασα απο το site www.fragrancedirect.co.uk στις 18 Απριλίου 2011 και το παρέλαβα στις 28 Απριλίου - έκανε δηλαδή να ερθει 10 μέρες! Το άρωμα κόστισε £19.99 και τα μεταφορικά εφτασαν στα £2.49.



Πραγματικά το άρωμα είναι τέλειο!!!! Είναι αρκετά flowery (αλλά οχι τοσο οσο το 'Pleasures' της Estee Lauder). Mπορείς να ξεχωρίσεις την μυρωδιά του γιασεμιού, αλλα δεν είναι πολύ έντονο. Mετά απο 5 λεπτά που θα το φορέσεις το δέρμα σου μυρίζει τελείως διαφορετικά! To sandalwood που περιέχει, μειώνει την ενταση του γιασεμιού και το κάνει περισσότερο musky... Το αρωμα αυτό δημιουργήθηκε ωστε να θυμίζει 'night blooming jasmine on a warm California evening' και πραγματικά έτσι είναι (αν και δεν εχω παει στην Καλιφορνια!!! ;P). Μου θυμίζει βραδια του καλοκαιριού, οταν εχεις βγει εξω μια βολτα κοντα στη θαλασσα, και περνας απο ενα σπιτι που εχει στον κηπο γιασεμι! Πραγματικά υπέροχο! Βρίσκεται ήδη στο top 5 αρώματά μου!!!

Και φυσικά δεν θα μπορούσα να μην αγοράσω ένα και για τις αναγνώστριές μου!!!! Ετσι λοιπόν μια τυχερή αναγνώστρια του blog μου θα κερδίσει το άρωμα της Jennifer Aniston (30ml).

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ακολουθείτε το blog μέσω GFC (Google Friends Connect) και να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα.

1. Το κάθε άτομο μπορεί να παρει μέρος μόνο μια φορά.

2. Το giveaway είναι ανοιχτό internationally.

3. Δεν υπάρχει όριο ηλικιάς, αλλα αν είστε κατω των 18 χρόνων θα πρεπει να παρετε την συγκατάθεση των γονιών σας για να μου δώσετε την διεύθυνσή σας.

Ο διαγωνισμός θα λήξει στις 9 Μαϊου 2011 και ο νικητής θα βγει μέσω random.org

Good Luck!!!









10 comments:

Κερασία είπε...

To pleasures einai apo ta agapimena mou arwmata...fantazomai oti kai auto tha mou aresei to idio an oxi perissotero meta tin perigrafi pou ekanes!!! Bravo gia to giveaway!!!Kali epityxia se olous!

euxaristoumeeee christina!!:):) sigoura apo thn perigrafh sou kai mono,8a m'aresei!!:):)

Ανώνυμος είπε...

Teleio giveaway!!!
Auto to arwma to thelw poly kairo twra :)

Ekanes eksairetikh perigrafh!

ElenaKat είπε...

agapw jennifer aniston kai polu tha mou arese na exw afto to arwma!!! :D
thank you :)

ArtemisG είπε...

Τέλειο δώρο!!! Ευχαριστώ πολύ.

Unknown είπε...

ευχαριστούμε Χριστινάκι είμαι φαν των friends...οπότε πρέπει σίγουρα να έχω στη συλλογή μου και αυτό το άρωμα ;) !

Stevista είπε...

Stin arxh diavazw to arketa flowery k lew "kala tha mou fernei ponokefalo", opote skeftomun na min parw meros k apla na valw to giveaway sou sth selida pu exw gia ta giveaways apla k mono giati eisai glykouli! :) meta omws diavasa gia musky k gia giasemi (pu to latreuw), opote etreksa na symmetasxw hahaha! S'euxaristoume poli Xristinaki :D x

Unknown είπε...

@Stavroula
lol :) Σ'ευχαριστώ!! Good Luck ;)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive