27.4.11

Το κολιέ από την Michele1218!


Το προηγούμενο σαββατοκυριακο αποφάσισα να κανω ενα δωράκι στον εαυτο μου (που ήμουνα καλο κορίτσι :)  )! Απο καιρό είχα βαλει στο ματι ενα κολιε που φτιάχνει η Michele1218 και τα πουλάει στο http://www.etsy.com/shop/Michelebell21. H Michele1218 ειναι μια guru στο YouTube που παρακολουθώ τα video της και εδω και κατι μήνες εχει αρχίσει να φτιάχνει και αυτα τα κολιε.

Πρόκειται για ενα κολιε που αποτελείται απο ενα φτερό αγγέλου και δυο πέτρες swarovski (μια μπροστά και μια πίσω στο κούμπωμα).  Εγω διάλεξα το 18" Gold Angel Wing Pendant with Golden Shadow Swarovski Crystals.

18" Gold Angel Wing Pendant with Golden Shadow Swarovski Crystals

Πολύ όμορφο κολιέ και η πέτρα swarovski το κάνει να λαμπει!! Μου αρέσει παρα πολύ η ομορφη λεπτομέρια της πετρας swarovski που πρόσθεσε η Michele και στο κούμπωμα! Προσωπικά με ενοχλεί πολύ οταν γυρναει και φαίνεται το κουμπωμα στο κολιέ μου... Ομως τωρα μια μικρή πετρούλα και αυτο το κάνει να φαίνεται πολύ ομορφο!!!


18" Gold Angel Wing Pendant with Golden Shadow Swarovski Crystals

Πολύ ευχαριστημένη με την αγορά μου αυτή και σίγουρα θα το φορέσω πολύ αυτο το κολιέ το καλοκαίρι!!! Η παραγγελία μου έγινε στις 16 Απριλίου 2011 και την παρέλαβα στις 26 Απριλίου (πολύ γρήγορα αν λάβουμε υπ'οψην και τις διακοπές του Πάσχα!!). Το κολιέ κόστισε $43 και τα μεταφορικά ήταν δωρεάν! Και να προσθέσω εδώ οτι ήταν πολύ ομορφα συσκευασμένο.

Το συγκεκριμένο κολιέ η Michele το πουλάει με πολλούς συνδιασμούς. Μπορεί να είναι χρυσό ή ασημένιο και η αλυσίδα μπορεί να είναι 18 ή 16 ιντσες. Απο 'κει και πέρα μπορείτε να διαλέξετε τι χρώμα θα έχει η πετρα swarovski. Θα προσθέσω εδω το video της Michele οπου μιλαει πολυ αναλυτικα για το κολιέ καθως και για τους διαφορους συνδιασμούς που προσφέρει:







3 comments:

Κερασία είπε...

Me geia sou!!!!E afou isoun kalo koritsi sou a3ize ena dwraki!!!! :P
Kai egw tin parakolouthw alla den eixa mpei na dw ta pragmatakia tis...mallon prepei na kanw mia volta!!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ Κερασία μου! Σε ολες μας αξίζει ενα δωράκι που και που!!! :)

Το κολιέ είναι πάρα πολύ ωραίο. Αν περάσεις απο το etsy.com πάντως, πρόσεχε το πορτοφόλι σου!!! Και εγω για μια βολτα μπήκα και βγήκα με αδειο πορτοφόλι! Πήρα και καποια αλλα πραγματάκια που θα τα δείξω σε άλλο post.

Αλλο ένα ενδιαφέρον shop στο etsy.com αν θες να κοιτάξεις, είναι το classicdesigns. Εχει κατι απιστευτα κομμάτια... ισως τον αλλο μηνα που θα είμαι παλι καλό κορίτσι ;P

Unknown είπε...

Χριστινάκι με γειά το κολιέ!Πάρα πολύ έξυπνο στο κούμπωμα να προσθέσει swarovski γιατί το ίδιο παθαίνω και εγώ όλα τα κουμπώματα γυρνούν μπροστά...!

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive