21.4.11

Αγαπημένα lip products της MAC


Αν δεν το ειχατε καταλάβει μεχρι τώρα, είμαι φανατική οπαδός της MAC. Πιστεύω οτι η ποιότητα των προϊόντων της, το pigmentation και τo concept πίσω απο κάθε συλλογή είναι απίστευτα! Ετσι λοιπόν εχω αρκετα απο τα προϊόντα της MAC και θα ήθελα σε αυτό το post να μοιραστώ μαζί σας τα αγαπημένα μου! Σήμερα θα μιλήσω για τα lip products που μου αρεσουν, και θα ακολουθήσουν αλλα posts με τις αγαπημένες μου σκιες και ρουζ.

**note: Να ευχαριστήσω εδω την αναγνώστρια anda_mousk για την ιδεα της γι'αυτο το post.

Θα ξεκινήσω λοιπον με τα αγαπημένα μου κραγιόν

Απο πάνω προς τα κάτω: High Tea, Patisserie, Viva Glam V, Viva Glam Cyndi

- High Tea (Lustre): Beige με ροζ τονους και περλα. Δίνει απίστευτη λαμψη στα χείλια χωρις καν να φοράς lipgloss! Πολύ καλό για κάθε μέρα και παει με όλα!

- Patisserie (Lustre): Κρεμώδες neutral ροζ. Your lips but better colour! Παει με ολα και κανει τα χείλια σου να φαίνονται πιο plump!

- Viva Glam V (Lustre): Ροζ με περλα. Μοιάζει πολύ με το Patisserie αλλα είναι λιγο πιο σκούρο.

- Viva Glam Cyndi (Lustre): Για μενα ενα απο τα καλύτερα κοκκινα! Δεν ειναι τοσο έντονο (και μερικοί ισως να μην το θεωρούν καν 'κοκκινο') και ειναι απίστευτα ευκολοφόρετο! Ανετα το φορας το πρωι χωρις να σε κάνει να φαίνεσαι εντονα βαμμένη, αλλα είναι τέλειο και για μια βραδινή έξοδο! Πραγματικά για μένα είναι το καλύτερο κραγιον που έχω! (Limited Edition)


Από αριστερα: Viva Glam Cyndi,  Viva Glam V, Patisserie, High Tea

Όπως βλέπεται μου άρεσουν πολύ τα κραγιόν με αυτές τις απαλές αποχρώσεις αλλα τωρα με το καινουργιο trend των εντονων χειλιών για το καλοκαίρι, θα πρέπει μου φαίνεται να βγάλω τα πιο έντονα κραγιόν!!!  Γενικότερα όμως, οπως θα δείτε και παρακάτω, είμαι περισσότερο fan των lipgloss.

Απο lipgloss λοιπόν, τα αγαπημένα μου nude χρώματα είναι:

Απο πάνω προς τα κάτω: Boy Bait, Viva Glam Gaga 2 


- Boy Bait (Cremesheen Glass): Ανοιχτό beige με πέρλα. Είναι τ έ λ ε ι ο πάνω απο το κραγιον Μyth! Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε!

- Viva Glam Gaga 2 (Lipglass): Eλαφρύ φυσικό beige με ροζ τονους. Φοριέται και μόνο του (είναι αρκετα opaque) ή πάνω απο nude κραγιόν.


Από αριστερά: Boy Bait, Viva Glam Gaga 2


Τα αγαπημένα μου ροζ lipgloss είναι:

Από πάνω προς τα κάτω: Baby Sparks, Docile, Underage, Splashing


- Baby Sparks (Dazzleglass):  Απαλό ροζ με βιολεττί πέρλα

- Docile (Lipglass): Chrome ροζ με χρυσή περλα.

- Underage (Lipglass): Πολύ απαλό ροζ με λιγο shimmer.

- Splashing (Lipglass): Κρεμώδες, αρκετά opaque ροζ με χρυσή περλα. (Limited Edition - To the Beach Collection)


Από αριστέρα: Baby Sparks, Docile, Underage, Splashing

Ολα τα παραπάνω είναι πολύ γλυκά χρώματα και πολύ ευκολοφόρετα! Τα δύο πρώτα, μπορούν να μπουν πανω απο κραγιόν και να αλλαξουν τελείως το χρώμα τους! Όταν πεφτει το φως πανω τους, κανουν τρελους χρωματισμούς!
Προχωράμε στα κοραλλί lipgloss:

Aπο πάνω προς τα κατω: Pink Lemonade, Fold and Tuck, Viva Glam Cyndi


- Pink Lemonade (Lipglass): Flamingo pink. Απιστευτο χρώμα ειδικά το καλοκαίρι οταν είσαι μαυρισμένη!!! Το φοράω πολλες φορές και πανω απο κοραλλί ή ροζ κραγιον (πχ. το Viva Glam Cyndi) και τους δινει μια αλλη διάσταση.

- Fold and Tuck (Lipglass): Ροζ-Κοραλλί με χρυσους τόνους. Ενα απο τα καλύτερα χρώματα που έχω και χτυπιέμαι που δεν πήρα και δεύτερο!! :( Μοιαζει λίγο με το Lychee Luxe της βασικής σειράς. Περιμένω να δω την καλοκαιρινή σειρά της MAC ('Surf Baby'), για να δω αν τα lipgloss Good Lovin' ή Strange Potion είναι καπως παρόμοια... (Limited Edition - Pret-a-Papier Collection)

- Viva Glam Cyndi (Lipglass): Κοραλλί με ροζ τονους. Ταιριάζει απόλυτα με το αντιστοιχο κραγιον της σειρας. Πολύ καλοκαιρινό χρώμα και πολύ ευκολοφόρετο!


Απο αριστερά:  Viva Glam Cyndi, Fold and Tuck, Pink Lemonade

Τελος τα καπως πιο έντονα lipgloss που μου αρεσουν πολύ είναι:


Απο πάνω προς τα κάτω: Radiant Jewels, Scan-Delicious, Wonder Woman


- Radiant Jewels (Dazzleglass): Σχεδόν opaque, σκουρο φούξια με φούξια shimmer. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!  Σιγουρα το καλύτερο lipgloss που εχω και δυστυχώς δεν πηρα δευτερο ... *χτυπιεμαι κατω σαν χταπόδι*. Εχω ακούσει οτι το Love Alert απο την βασική σειρα είναι πολυ καλο dupe... Πρεπει να το κοιτάξω... (Limited Edition - Tartan Tale Collection)

- Scan-Delicious (Kissable Lipcolour): Εντονο ροζ με φούξια shimmer. Πολύ ομορφο χρώμα και μου αρεσει γιατι η σύσταση αυτού του lipgloss διαρκεί στα χείλη χωρις να τα ξηραίνει. (Limited Edition - Peacocky Collection)

- Wonder Woman (Lipglass): Εντονο κοκκινο με χρυσό shimmer. Μου αρέσει να το φοράω με pin up look! Είναι τοσο ομορφο χρώμα, που φωτιζει ολο το πρόσωπό σου!  (Limited Edition - Wonder Woman Collection)


Απο αριστερά: Radiant Jewels, Scan-Delicious, Wonder Woman

Αυτά λοιπόν είναι τα αγαπημένα μου κομματια απο τα lip products της MAC που έχω... Δυσκολεύτηκα αρκετά να διαλέξω, γιατι τα lipgloss ειναι απο τα προϊόντα της MAC που λατρεύω και εχω παρα πολλα...
Εσας ποια είναι τα αγαπημένα σας lip products απο την MAC? Ποιο απο τα παραπάνω σας αρεσε περισσότερο?

4 comments:

Unknown είπε...

αχ βρε Χριστινάκι τι με κάνεις πρωινιάτικα! ζηλεύω την απίστευτη συλλογή σου...όλα διαλεγμένα ένα προς ένα...έχω μεγάλο θέμα με τα λιπ γκλος ώντας καπνίστρια και γενικώς προτιμώ τελείως διάφανα μόνο για λάμψη...το baby sparks έκανε τα ματάκια μου τα ρολλάρουνε θα πάω να το πάρω με το επόμενο 25% της Mac θέλω να δω τι αντανακλάσεις κάνει στο φως πρέπει να είναι απίστευτες...υπέροχο ποστ να ζητήσουμε να δούμε και τι συλλογή από τις σκιές σου ε?

makeupattitude είπε...

Μ'αρέσουν τα lipgloss σε άλλες γυναίκες αλλά γενικά όχι σ'εμένα τόσο καθότι καπνίστρια και το τρώω στο λεπτό χεχ...Λατρεύω το κραγιόν Retro της mac , είναι ένα κόκκινο γήινο το οποίο ταιριάζει σε θερμές επιδερμίδες περισσότερο, ιδανικό για μακιγιάζ εποχής..(dita von teese κτλ).

Vaso είπε...

Γεια σου Χριστινα και Χρονια Πολλα.!!
Το pink lemonade ειναι αυτο που μου αρεσε ποιο πολυ απο αυτα που εχεις ποιο πανω.Το δικο μου αγαπημενο MAC ειναι το κραγιον στην κλασικη συσκευασια frost creme de la femme, mat αποχρωση του ροζ, αγαπημενο μου οπως και πολλα προιοντα mac.

ασχετο με το θεμα εδω αλλα εχεις ακουσει κατι για αυτο εδω? http://www.dermaroller.gr/
σκεφτομαι να το αγορασω και το αντιστοιχο για το σωμα.

Unknown είπε...

Γεια σε ολες σας και Χρόνια Πολλά!
Ελπίζω να περασατε ομορφα στις διακοπές του Πάσχα!! :)

Και το Retro και το Creme de la Femme φαινονται πολύ ομορφα χρώματα και σιγουρα θα τα δοκιμάσω στην επόμενη επίσκεψή μου στα MAC!!!

Όσο για το dermaroller, δεν το έχω ξανακούσει αλλα φαινεται ενδιαφέρον προϊόν... Θα πρεπει να κάνω μια μεγαλύτερη έρευνα στο internet για να μαθω περισσότερα ;)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive