5.4.11

Sigma Premium Travel Kit



Πριν δυο βδομάδες η εταιρία Sigma ανακοίνωσε καποιες προσφορές σε ορισμένα σετ πινέλων. (Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προσφορές και τα πινέλα που περιλαμβάνονται σε κάθε σετ μπορείτε να δειτε σε αυτο το post).

Ετσι και αγω αποφάσισα να εκμεταλευτώ την προσφορά αυτή και παρήγγειλα το Premium Travel Kit σε φούξια χρώμα το οποίο κόστισε $49 (αντι για $59 που είναι η αρχική τιμή) συν $10,76 τα μεταφορικά. Η παραγγελια έγινε στις 8 Μαρτίου 2011 και την παρέλαβα στις 28 Μαρτίου. Πρεπει να ομολογήσω οτι είναι η πρωτη φορα που εκανε τοσο καιρο να έρθει η παραγγελία μου απο την Sigma. Συνήθως έρχεται στις 7-10 μέρες.

Στο πακέτο, οπως κάθε φορά, εχουν δηλώσει 'gift' και στην τιμή του προϊόντος εχουν δηλώσει $9 (πολύ λιγότερο απο την κανονική!). Ετσι και παλι δεν είχα κανενα προβλημα με το τελωνειο.




Το σετ των πινέλων ήταν πολύ ομορφα πακεταρισμένο.




Το χρώμα της θήκης των πινέλων είναι απίστευτο και η ποιότητα εξαιρετική!




Η θήκη κλείνει μαγνητικά και περιλαμβάνει 7 πινέλα.


Sigma Premium Travel Kit


Sigma Premium Travel Kit
 Τα πινέλα οπως παντα είναι πολύ καλα φτιαγμένα και μου αρεσει παρα πολύ το φουξια χρωμα -  κατι διαφορετικό απο το κλασσικο μαυρο!!!

Και το καλύτερο είναι οτι εφ'οσον η παραγγελία μου ήταν ανω των $30, μου στείλαν και το δωρο που μου αναλογούσε το οποιο αυτη τη φορά δεν ηταν ενα πινελο Ε25 αλλα...




Ενα πινέλο F55 σε ροζ χρώμα!!!!! Τέλειο!!!!

Τωρα έχω ολα τα πινέλα που χρειάζομαι και η παραγγελία μου ήρθε πανω στην ωρα αφου θα ταξιδέψω την Παρασκευή που μας έρχεται και ετσι θα εχω την ευκαιρία να τα χρησιμοποιήσω κιόλας!!!!

Η προσφορα των σετ που ανεφερα ισχυει ακομη. Επίσης υπαρχει αλλη μια προσφορά απο την εταιρία Sigma οπου αν χρησιμοποιήσετε τον κωδικό STYLE2011 έχετε επιπλέον εκπτωση %10!!! Δηλαδή αν ενδιαφέρεστε για το παραπάνω σετ, μπορείτε να το αποκτήσετε τώρα με $44,10!!!

Τα πινέλα Sigma σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα!

Άλλες προσφορές στα πινέλα Sigma:


Αρχική τιμή: $59
Τιμή προσφοράς: $49
Κερδίζετε $10!
(αναλυτικό post για την προσφορά
θα βρείτε εδώ)
 


Αρχική τιμή: $79
Τιμή προσφοράς: $69
Κερδίζετε $10!
 



Αρχική τιμή: $149
Τιμή προσφοράς: $139
Κερδίζετε $10!
(αναλυτικό post για την προσφορά
θα βρείτε εδώ)





2 comments:

Unknown είπε...

Cristina με γεια τα νέα σου πινέλα...όντως η συσκευασία είναι εξαιρετική και το ροζάκι στα πινέλα κάνει τη διαφορά!

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive