10.6.11

Clinique Haul!!!

Τωρα τελευταία πολλες μαρκες καλλυντικων (Chanel, MAC, YSL, Clinique κτλ.) παρουσίασαν ενα ειδος μεταξύ κραγιον και lipgloss το οποιο λατρευω!!! Εχω ήδη αγοράσει 2 απο την σειρα Rouge Coco Shine της Chanel (μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες και swatches εδω).

Πριν μερικές μέρες  λοιπον έλαβα ενα κουπόνι απο τα Sephora οπου ειχα εκπτωση 15% σε ολες τις αγορές μου και είπα να το εκμεταλευτώ!!! ;) Αποφάσισα να αγορασω καποια τετοια είδους κραγιον/lipgloss απο την Clinique γιατι ειχα ακουσει πολυ καλα λογια.


Το πρώτο που αγορασα ήταν απο την σειρα Butter Shine Lipstick στο χρώμα Lilac Dream:

Lilac Dream Butter Shine Lipstick by Clinique

Lilac Dream Butter Shine Lipstick Swatch

To χρώμα ειναι υπέροχο και πραγματικά απλώνεται σαν βουτυρο στα χείλη! Ειναι σαν το Channel αλλα ειναι πιο pigmented και γυαλίζει σαν να εχεις βαλει lipgloss!! Διατηρεί τα χειλια μαλακά, δεν κολλάει καθόλου και δεν εχει καθολου άρωμα ή γεύση! Κόστισε γύρω στα 20 ευρώ.

Το επομενο που αγορασα ειναι απο την σειρά της Clinique Vitamine C Lip Smoothie (antioxidant lip colour) στο χρώμα Pink Me Up.

Vitamine C Lip Smoothie by Clinique

Vitamine C Lip Smoothie in Pink Me Up Swatch

Αυτο το αγόρασα γιατι εχει Vitamine C και antioxidants και προστατευει τα χείλια δίνοντάς στους ενα υπέροχο χρωμα, και είπα γιατι οχι? Τελικά το μονο που μου αρεσει είναι το χρώμα! Η εφαρμογη γίνεται με applicator οπου στρίβεις το πισω μερος και βγαίνει το προϊον στο βουρτσακι μπροστα... Αλλα το προβλημα είναι οτι βγαινει παρα πολυ προϊόν το οποιο παει χαμενο... Η συσταση ειναι πολυ ενυδατική, αλλα κολλάει παρα πολυ στα χειλια και εχει μια απαισια γευση! Γενικα δεν ειναι το αγαπημενο μου, αν και το χρωμα ειναι πολυ καλο... Κοστισε 19 ευρώ.

Και το τελευταίο που αγόρασα απο την Clinique ήταν το lipgloss απο την σειρά Long Last Glosswear SPF15 στο χρώμα Cabana Crush.

Long Last Glosswear SPF15 by Clinique
Long Last Glosswear SPF15 in Cabana Crush Swatch

Μου άρεσε το γεγονός οτι εχει SPF γιατι θεωρώ οτι τωρα το καλοκαίρι καθε προστασια απο τον ήλιο είναι καλή!!To χρώμα είναι υπέροχο! Ροζ με χρυσό glitter/shimmer! Πραγματικά τέλειο! ΑΛΛΑ κολλάει απίστευτα στα χείλια και εχει γευση αντηλιακού! *μπιαχ* Κρίμα γιατι το χρωματακι ειναι πραγματικα ομορφο και ιδιαιτερο, και η προσπαθεια της Clinique να προσφερει και προστασια στα χειλια ειναι πολυ καλή, αλλα νομιζω οτι θελει καποιες τροποποιήσεις!!! To lipgloss αυτο κόστισε 19 ευρώ.

Αυτές ήταν οι αγορές μου απο την Clinique. Εσεις εχετε δοκιμάσει κάποιο απο τα παραπάνω? Ποιο ειναι το αγαπημένο σας κραγιον/lipgloss της Clinique?

4 comments:

Κερασία είπε...

Apo Clinique den exw tipota se kragion...kai apo tis perigrafes sou mallon kala kanw...
Akou 20 eurw sxedon! Polla mou fainontai...kalytera na ta edina na parw mac pou einai kai to apvthimeno mou!
Ta lefta apto clarisonic telika ta pira pisw. Kai pariggeila deigmata tis mac apo to site pou anaferate tis proalles...ta perimenw me anypomonisia!!!! Filia polla

Ioanna G είπε...

Από clinique δεν έχω και ούτε πρόκειται ποτέ να πάρω lipgloss επειδή ακριβώς δεν αντέχω την μυρωδιά. Εντάξει, καταλαβαίνω ότι η εταιρία δε χρησιμοποιεί τεχνητά αρώματα αλλά προσωπικά μου είναι αδύνατο να τα φορέσω. Ωραία χρωματάκια παρόλα αυτά!

Unknown είπε...

έχω δοκιμάσει κάποια κραγιόν και κάποια gloss την clinique δεν μου έκαναν ιδιαίτερη αίσθηση...η έντονη μυρωδιά με απωθούσε και εμένα!

e-BeautyQueen είπε...

Η τελευταία απόχρωση μου αρέσει πάρα πάρα πάρα πολύ! Δοκίμασε να βάλεις lip balm πριν, βοηθάει στο να μην κολλάει το lip gloss στα χείλη.
Δεν θυμάμαι να έχω δοκιμάσει κάτι της Clinique με τόσο έντονη μυρωδιά, μου κάνει εντύπωση που το λέτε και δεν θα παραλείψω να το δοκιμάσω την επόμενη φορά που θα βρεθώ σε κάποιο κατάστημα καλλυντικών..

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive