3.6.11

Nuxe Haul

Εδώ και 1 χρονο περιπου χρησιμοποιώ το λαδάκι της Nuxe 'Huile Prodigieuse' καθημερινά μετά το μπάνιο μου αντί για ενυδατική. Είναι πραγματικά τελειο! Την τελευταία φορά που πέρασα απο το φαρμακείο, εριξα μια ματιά και στα άλλα προϊόντα της εταιρίας αυτής και αποφάσισα να δοκιμάσω μερικά.

Το πρώτο που αγόρασα ήταν το Nuxe Lip Balm:

Nuxe Lip Balm

Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα το lip balm του Korres στο χρώμα Jasmine το οποίο είναι πολύ καλό, αλλα τωρα που τελείωσε ήθελα να δοκιμάσω κατι αλλο!!!

Nuxe Lip Balm

Το πρώτο πράγμα που παρατήρησα, ήταν η σύσταση αυτού του lip balm. Είναι πολύ πιο πηκτό σε σχεση με αλλα lip balms που εχουν μια κρεμωδη υφή. Αυτό μοιάζει με κερι! Είναι αρκετά μαλακό, και οταν το απλώνεις στα χειλια σου, τα ενυδατώνει στην στιγμή χωρίς να τα κάνει να κολλάνε! Και λόγω της σύστασής του, μένει πάνω στα χείλια για πολλή ώρα! Επιπλέον, έχει μια πολύ ωραια γευση απο μέλι και grapefruit! Ανάμεσα στα συστατικά του περιλαμβάνονται: Acacia honey, Shea butter και grapefruit essence. Μέχρι στιγμής ειμαι πολύ ευχαριστημένη απο την αγορά μου αυτη, και μπορώ να πω οτι το προτιμώ απο αυτό του Korres!

Το δευτερο προϊον που αγόρασα για να δοκιμάσω είναι και αυτο για τα χείλια και είναι το Nuxe Nutri-Protecting Lip Care - Légendaire Pink.  Αυτο που μου εκανε εντυπωση, ειναι οτι προκειται για ενα lip balm σε μορφή lip gloss που εχει πανεμορφο χρώμα και προσφέρει προστασία SPF15!!!! Τελειο για το καλοκαίρι!

Nuxe Nutri-Protecting Lip Care - Légendaire Pink

Είναι παρα πολύ μαλακό στα χείλη, πολύ ενυδατικό και δεν κολλάει σχεδόν καθόλου! Και το χρωματάκι είναι πολύ πολύ ομορφο!!! Είναι πραγματικά οτι περίμενα τα Suntints SPF20 Liquid Lip Balms της MAC να είναι, αλλά δεν ήταν!!


Nuxe Nutri-Protecting Lip Care - Légendaire Pink Swatch

Το χρώμα είναι ροζ-κοραλλί με κοραλλί και ασημί shimmer. Πολύ πολύ ομορφο! Και διαρκεί αρκετά στα χείλη! Ο συνδιασμός του Μανγκο, Shea Butters, sweet almond και του ηλιέλαιου που περιέχει, ενυδατώνει σε βάθος τα χείλια. Βγαίνει και σε άλλα 3 χρώματα: Natural Crystal, Shimmering Chocolate και Rouge Charismatic.

Το τελευταίο προϊόν της Nuxe που αγόρασα, ήταν το 'Tonific Nutrition' - 24hr Nutri-Hydrating Body Lotion.

Nuxe 'Tonific Nutrition' - 24hr Nutri-Hydrating Body Lotion.

Είναι μια θρεπτική λοσιον σώματος με μπαμπου, φυτά αμαζονίου και βούτυρο Cupuacu που προσφέρει 24ωρη ενυδατωση. Την έχω χρησιμοποιήσει μερικές μέρες τώρα και μπορώ να πω οτι είναι τέλεια! Αν και είναι body lotion, την αισθάνεσαι στο σώμα σου σαν body cream και ενυδατωνει το δερμα χωρίς να κολλάει. Εχει μια φρέσκια μυρωδιά λεμονιού η οποία μου θυμίζει πάρα πολύ το αφρόλουτρο 'It's raining men' της Lush.



Μέχρι στιγμής αυτή η εταιρία δεν με εχει απογοητεύσει! Κάθε τι που εχω δοκιμάσει είναι πολύ καλό!
Εσείς εχετε χρησιμοποιήσει προϊοντα της εταιρίας Nuxe?

3 comments:

Κερασία είπε...

Pote omws!!! Oute akousta...sta farmakeia tin exoun???Xm....mevales se skepseis eidika me to deutero proion!!! Apo times pws einai???

Letta είπε...

Να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με το lip balm? Το έχω αγοράσει κι εγώ, αλλά με χαλάει στη σύνθεσή του κάτι κομματάκια που βρίσκω σαν scrub... Το περίμενα τελείως λείο, αλλά δεν είναι. Έχει την ίδια σύνθεση και σε σένα; Ή φταίει η παρτίδα η δική μου;

Unknown είπε...

@Letta
Εχεις δικιο, το έχω παρατηρήσει και εγω! Ενω στην αρχη ηταν τελειως λειο, τωρα εχει μικρα κομματάκια... Το φοράω μονο το βραδυ πριν κοιμηθώ και προσπαθω να το τελειώσω για να πάρω ενα αλλο. Μηπως ξερεις κανενα αλλο καλο lip balm? :)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive