30.6.11

L'Oreal Solar: Protect your hair from the sun!!!

Αρχισα να ετοιμάζομαι για τις καλοκαιρινές μου διακοπές (I can't wait!!!)  και ετσι τις τελευταίες δυο εβδομάδες έχω αρχίσει να κανω τις απαραίτητες αγορές: μαγιό, αντηλιακό, γυαλια ηλίου, τσαντα για την θαλασσα κτλ, κτλ... Δινω μεγάλη σημασία στην προστασία απο τον ήλιο, και αυτό συμπεριλαμβάνει και τα μαλλιά μου!!! Eκτος απο το να φοράω απαραιτήτως καπέλο στην παραλία, συνήθως εχω και καποιο προϊόν ειδικό για την προστασία των μαλλιων απο τον ήλιο!

Χθες λοιπον που πήγα στο κομμωτήριο, εφοδιάστηκα με ένα λαδάκι της L'Oreal το οποιο ονομάζεται 'Solar: Nutri Protect System'.


L'Oreal - Solar Nutri Protect System

Πρόκειται για ενα λαδάκι που περιέχει φίλτρο UV, ενεργό παράγωγο λάμψης και βιταμίνη Ε. Eρχεται σε μπουκαλάκι των 50ml και εχει ενα υπεροχο αρωμα ροδάκινου! Κόστισε €17. Συνήθως αγοράζω ενα αλλο λαδακι της Kerastase το οποίο ειναι λιγο πιο ακριβο (νομιζω οτι κανει €21, αν δεν κανω λαθος), αλλα μου αρεσε τοσο πολύ το άρωμα αυτου της L'Oreal, και αφου και η κομμώτριά μου μου επιβεβαίωσε οτι ειναι εξίσου καλο, το αγόρασα!!!

Τουλάχιστον τώρα τα μαλλιά μου είναι ετοιμα για τις διακοπές!!!! ;)

Εσεις εχετε χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο λαδάκι? Χρησιμοποιείτε καποιο άλλο προϊον για την προστασία των μαλλιών απο τον ήλιο?

3 comments:

Y είπε...

Auto to kalokairi de tha kanw diakopes alla pisteuw oti einai poly simantiko na prostateuoume ta malia mas apo ton ilio!

Stella είπε...

κ εμενα μου χαν βαλει μια φορα στο κομμωτηριο ενα τετοιο λαδακι, πρεπει να ηταν kerastase. Ηταν υπεροχο γιατι εδινε απιστευτη λαμψη κ δεν εδειχναν λαδωμενα. πολυ καλο!
http://misstarshiny.blogspot.com/

Ioanna G είπε...

Κι εγώ χρησιμοποιώ αντηλιακό μαλλιών, παλιότερα χρησιμοποιούσα ένα σε μορφή κρέμας, φέτος ένα σε σπρέι της Body Farm. Καλά είναι και τα δύο, απλά αυτά σε λοσιόν ή λάδι δε φεύγουν τόσο εύκολα με το νερό(θάλασσα, πισίνα) νομίζω.

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive