28.6.11

Monthly Favourites: Τα καλύτερα του μήνα Ιουνίου!!!

Το look αυτου του μήνα για μένα ήταν κυρίως dewy skin, με bronze τονους, ομορφα κοραλλι/ροζ ρουζ και χρωματιστα lipgloss! Πολύ λιγη εμφαση έδωσα στα μάτια - λιγη σκια και μασκαρα... Για μένα το καλοκαίρι θελω η επιδερμίδα μου να φαινεται φυσική και δροσερη! Ετσι, τον μηνα που περασε χρησιμοποίησα περισσότερο τα παρακάτω προϊόντα:



  • Μatte Velvet+ Matifying Foundation by Make Up For Ever
MUFE Mat Velvet +
MUFE Mat Velvet + Swatch

Aπίστευτο foundation το οποίο αν και πολυ πηχτο και full coverage, δινει ενα πολυ ομορφο και φυσικό αποτελεσμα!! Aν και το χρησιμοποιω τον μισό μήνα, σίγουρα είναι ενα απο τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον Ιούνιο!! (για περισσότερες πληροφορίες δείτε το post)


  • Cafeine Roll-on ματιών με χρώμα 2 σε 1 by Garnier
Cafeine Roll-on ματιών 2 σε 1 by Garnier
Cafeine Roll-on ματιών 2 σε 1 by Garnier Swatch

Ταιριάζει απιστευτα καλά με το χρωμα της επιδερμίδας μου οταν το απλώσω, και ενω ειναι πολυ λεπτο σε υφη καλυπτει σχεδον τελεια τους μαυρους κύκλους! Και το καλυτερο ειναι οτι δεν τονίζει τις λεπτές γραμμές!!! (δείτε το post για περισσότερες λεπτομέριες)



  • Strobe Liquid Lotion by MAC
Strobe Liquid Lotion by MAC
Strobe Liquid Lotion by MAC swatch

Πολύ ομορφη κρεμα την οποία την χρησιμοποιούσα για  highlighter. Tην έβαζα στα σημεία που ηθελα να κανω highlight μετά το foundation, ή ανακάτεβα λίγο με το foundation για ενα πιο dewy finish!!! Eνα απο τα πιο ομορφα και πιο φυσικα highlighters που εχω δοκιμάσει!


  • Fix+ by MAC
Fix+ by MAC
 Πρόκειται για ένα spray που περιέχει πράσινο τσάι, χαμομήλι, αγγούρι, βιταμίνες και minerals. Το χρησιμοποιούσα για να φρεσκάρω το μακιγιάζ μου τις ζεστές μέρες! Και το άρωμά του είναι τέλειο!!


  • Αvene Sunlotion 'Cleanance'
Avene Cleanance Sunlotion
 Φυσικά ενα προϊον που χρησιμοποιώ καθημερινά είναι το αντηλιακό μου! Πρόκειται για το 'Cleanance' της Avene. Πρόκειται για ενα αντηλιακό που δεν ειναι καθολου λιπαρό και στεγνωνει σχεδον αμέσως με SPF30. Ειναι αδιάβροχο και ειδικά διαμορφωμένο για να μην προκαλεί ακμή και σπιράκια. Τελειο!


  • Golden Bronzer by MAC
Golden Bronzer by MAC
Golden Bronzer by MAC swatch

Αν και εχει σχεδον τελειώσει το χρησιμοποιούσα σχεδον καθε μέρα! Πολυ ομορφο bronze χρωμα με πολυ διακριτικό shimmer! Ενα απο τα καλυτερα bronzers που εχω χρησιμοποιήσει (μαζι με το Laguna by Nars)! Tωρα που εχει και εκπτωσεις η MAC σιγουρα θα αγοράσω αλλο ένα!


  • Βella Bamba και Coralista Blushes

Bella Bamba by Benefit

Bella Bamba by Benefit Swatch
Coralista by Benefit
Coralista by Benefit swatch

Και τα δυο αυτα τα ρουζ είχαν την τιμητική τους αυτον τον μήνα! Εχουν ομορφους κοραλλι και ροζ τονους με διακριτικό  shimmer και ειναι απο τα αγαπημένα μου!


  • Νaked Palette by Urban Decay
Naked Palette by Urban Decay


Απίστευτη παλέττα που πραγματικά αξίζει να την αγοράσετε! Χρησιμοποιουσα κυριως τα πρωτα 8 χρώματα αυτο το μηνα! Τελειο pigmentation! (πιο αναλυτικο review θα βρειτε εδω)


  • Lipglosses
Lipglosses!

Αυτο το μήνα αυτο που άλλαζα συνέχεια για να εχω διαφορετικά looks ήταν τα lipgloss μου!!! 
Απο πάνω προς τα κάτω λοιπόν έχουμε:

Vanity Fair Kissable Colour by MAC swatch

Ενα απο τα πιο ομορφα barbie pinks που έχω! Απλώνεται σαν lipgloss και διαρκεί σαν κραγιον χωρίς να ξηραίνει τα χειλια!

Long Last Glosswear SPF 15 Cabana Crush by Clinique swatch

Αυτο το lipgloss δεν εχει καθόλου καλη γεύση, αλλα το χρωμα είναι τέλειο!!!! Μετα απο λιγες φορες νομιζω οτι το συνηθίζεις!! :P


Viva Glam Cyndi Lipglass by MAC swatch

Eνα απο τα καλύτερα lipgloss που εχω στη συλλογή μου!


Smile Dazzleglass by MAC swatch

Aυτο το χρησιμοποιούσα μόνο του ή πανω απο το Viva Glam Gaga 2 για να του δωσω ενα αλλο dimension! Λατρεύω τα Dazzleglass!!!

Strange Potion lipglass by MAC swatch

Πολύ ομορφοι ροζ και κοραλλι τονοι!


Viva Glam Gaga2 lipglass by MAC swatch

Tελος, οταν ήθελα κατι πιο nude χρησιμοποιούσα το Viva Glam Gaga 2!


  • Το The Beach - Bronze Body Oil by MAC
To The Beach - Bronze Body Oil by MAC
To The Beach - Bronze Body Oil by MAC swatch

Επειδή τωρα το καλοκαίρι θέλουμε και το σωμα μας να φαινεται πιο ενυδατωμένο και ομορφο, χρησιμοποιούσα το Bronze Body Oil της MAC που δίνει ένα bronze dewy finish!


Aυτά λοιπον ήταν τα αγαπημένα μου για τον μήνα Ιούνιο! Εσεις τι προϊοντα χρησιμοποιήσατε περισσότερο αυτο το μηνα.


6 comments:

Argyrousa είπε...

Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!
Η χρήση που έκανες στη Strobe Liquid Lotion είναι πολύ ενδιαφέρουσα! Πρέπει να δείχνει πολύ ωραία!
Αααα και τα γκλος ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ! ΟΛΑ! =) Κ μένα από τα αγαπημένα μου το strange potion! xx

Κερασία είπε...

Auto tis Garnier to pira kai egw kai einai teleio!!! Symfwnw apolyta me tin apopsi sou!
Ta ypoloipa sxedon oute kai ta 3era! xixi

Y είπε...

To Viva glam 2 gloss fainetai teleio! Ontws ta lipgloss tis clinique exoun periergi geusi merikes fores, to xw prokseksei k gw.
Xrisimopoioume to idio antiliako, k gw to latreuw :)

Leinti nti είπε...

omologoumenos simera tha pao kai ego gia to garnier. oraia ta gloss kai vevea ithela na se rotiso gia to spray fix + pos to xrisimopoieis...eixa ena alla mou edine tin entiposi oti meta ladone i epidermida mou. to psekazeis apo poso konta, pernas to prosopo sou me mantili etc etc

Unknown είπε...

@Argyro
Το Strange Potion ειναι πραγματικά τέλειο!!

@Kερασία
Τελικά αυτο της Garnier αρέσει σε πολλές!! Μας έλειψες Κερασάκι :)

@Y
To αντηλιακό ειναι τέλειο!!!

@λειντι ντι
Το fix+ το ψεκάζω απο απόσταση περίπου 10cm απο το πρόσωπο και ή το αφήνω να εξατμιστεί μόνο του, ή χρησιμοποιώ το πινέλο F50 (Sigma) ή 187 (MAC) και αφου το ψεκάσω, μετα ταμποναριστά περνάω το πρόσωπό μου! Αλλα δεν το τρίβω γιατί θα μου χαλάσει το μακιγιάζ! Ή μπορεις να το ψεκάσεις απευθείας στο πινέλο και μετα να το κανεις ταμποναριστα στο πρόσωπο... Μπορεις να δεις αυτο το video για να παρεις μια ιδεα
http://youtu.be/4wwjv5leP1w
Φιλάκια x

Ioanna G είπε...

To Cafeine Roll-on ματιών 2 σε 1 by Garnier μου αρέσει κι εμένα πολύ! Το coralista φαίνεται τέλειο, το θέλω!!

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive