27.6.11

Make Up For Ever: Mini Haul!

Eκμεταλευόμενη την έκπτωση 15% που είχα για τα καταστήματα Sephora, ειπα να δοκιμάσω καποια προϊόντα απο την εταιρία Make Up For Ever που ήθελα εδω και καιρό.

Το πρώτο που είχα εδω και καιρο στην wish list μου ήταν το Μat Velvet + Matifying Foundation.

MUFE Mat Velvet+

Ειχα ακούσει τοσο καλά λογια για αυτο το προϊόν που έπρεπε να το αγοράσω!!!
Πρόκειται για ενα matifying foundation το οποίο είναι oil-free και water resistant. Ερχεται σε ενα μικρο μπουκαλάκι των 30ml και ειναι πολυ πηχτο, οπότε χρειάζεσαι πολυ λιγη ποσότητα. Απο διάφορες κριτικές που ειχα διαβάσει, οι περισσοτερες ελεγαν οτι ο καλυτερος τροπος να το απλώσεις ειναι με τα δαχτυλα επειδη ειναι πολύ πηχτο και ετσι με την θερμοτητα απο τα δαχτυλα σου το προϊόν απλώνεται καλύτερα.

ΜUFE Mat Velvet + Swatch


Το χρησιμοποιώ εδω και 2 εβδομάδες και πραγματικά ειναι τ έ λ ε ι ο!!!!!!!!!!
Aπλώνεται πολυ ευκολα, έχει απιστευτη κάλυψη, δεν αισθάνεσαι οτι το φοράς και δίνει ένα απίστευτα φυσικό αποτέλεσμα που διαρκεί ολη μέρα!!! Είναι ισως το καλυτερο foundation που εχω δοκιμάσει (βρισκεται στην ιδια θεση με το Vitalumiere Aqua της Chanel!). Εγω χρησιμοποιώ το νουμερο 35 και ταιριάζει τελεια με το χρωμα της επιδερμίδας μου!


Ενα αλλο προϊόν απο την ιδια εταιρία που ηθελα να δω ήταν τα Aqua Creams. Τα Αqua Creams ειναι υγρες σκιες που μπορουν να χρησιμοποιηθουν μονες τους ή σαν βαση πριν το μακιγιάζ για να κανουν τα χρωματα πιο εντονα. Επίσης, αναλογα βεβαια με το χρωμα που θα διαλέξετε, μπορειτε να τις χρησιμοποιήσετε σαν ρουζ ή και σαν κραγιον!! Και μενουν στην θεση τους ολη  μερα!!!

Εχει παρα πολλα χρωματα (21 αποχρώσεις) και εγω διάλεξα το νουμερο 13:

ΜUFE Aqua Cream no.13



Ειναι ενα beige χρώμα με ροζ τονους το οποίο γυαλίζει απίστευτα!


MUFE Aqua Cream no.13 swatch

Moυ θυμίζει πολύ το pigment της MAC Sunnydaze (Limited Edition - Holidays 2009) (μπορείτε να δειτε swatch εδω), οποτε αν δεν το εχετε και το θέλετε, αυτο ειναι ενα τελειο dupe! Eιναι πολυ κρεμωδης, απλώνεται πολύ ευκολα και στεγνωνει πολύ γρήγορα. Και φυσικά διαρκεί παρα πολυ χωρις να κανει crease στο βλεφαρο!!! Μπορω να πω οτι τα προτιμώ απο τα paint pots της MAC τα οποία δεν ειναι τοσο κρεμωδη και (τουλαχιστον σε μενα) κανουν crease σχεδον παντα! Σιγουρα θα αγορασω και αλλα χρωματα!!


Τελος πριν φυγω, η πωλήτρια μου εδειξε ενα προϊόν που σιγουρα επρεπε να αγοράσω! Ονομάζεται Eye Seal και ερχεται σε ενα μικρο μπουκαλάκι των 12ml.

Eye Seal by MUFE

Πρόκειται για ενα υγρο το οποιο μπορει να μετατρεψει καθε σκια, pigment, glitter κτλ. σε waterproof eye liner!! Δεν περιέχει alcohol οποτε μπορει να χρησιμοποιηθει στα ματια.

Βαζεις μερικές σταγόνες σε ενα καπάκι, βουτάς το πινέλο στο υγρό και μετα στην σκια που θελεις. Κάνεις την γραμμή του eyeliner και το αφήνεις να στεγνώσει!! Τελειο!!!??? Τωρα δηλαδή μπορεις να εχεις οτι χρωμα eyeliner θελεις! Super excited να το χρησιμοποιήσω σε καποιο look!!!

Αλλα δεν σταματάει εδω! Μπορείς να βαλεις το μολύβι κανονικά στο ματι και μετα να περασεις απο πανω με το πινελο αυτο το υγρο - και το μολυβι θα γινει waterproof και θα μεινει εκει ολη μέρα!!! Επισης, μπορεις να το βαλεις πανω σε σπιρακια ή over pigmentation που θελεις να καλυψεις πριν το concealer, και θα μεινουν καλυμένα για πολλες ωρες!!! Τελος, μπορεις να το βαλεις στα χειλια σου πριν το κραγιόν, και ετσι θα κανεις ολα τα κραγιον σου να διαρκουν πολύ περισσότερο!!

Οπως καταλαβαίνεται επρεπε να το παρω! Ειδικα τωρα το καλοκαιρι, οπου το μακιγιάζ συνήθως λιωνει στο πρόσωπό μου, αυτο το μικρο μπουκαλάκι θα με βοηθήσει να εχω τελειο μακιγιαζ ολη μερα!!!

Αυτες λοιπον ήταν οι αγορες μου απο την εταιρία Make Up For Ever! Eσεις εχετε δοκιμάσει καποια απο αυτα τα προϊόντα? Ειναι καποια αλλα απο την ιδια εταιρία που εχετε να προτείνετε???

8 comments:

Unknown είπε...

Λατρεύω τη make up for ever νομίζω ότι έχει πάρα πολύ καλά προϊόντα και η γκάμα των χρωμάτων της είναι καταπληκτική...δεν μου αρέσει που έχει μικρές συσκευασίες σε απαγορευτικές τιμές..το eye sheal το έχω και εγώ είναι φανταστικό και όντως μια ελάχιστη ποσότητα αρκεί το χρησιμοποιώ συνήθως για τη σταθεροποίηση του glitter και των pigments μου κάνει όντως δουλειά και εννοείται demakeup με πολύ καλό προϊόν ειδικό για αδιάβροχα προϊόντα! Θέλω και εγώ να δοκιμάσω Make up της το συγκεκριμένο θα το έχω υπόψη μου...και ω ναι τα aqua cremes είναι φανταστικ΄!

Unknown είπε...

@Demi
To foundation στο συνιστώ ανεπιφύλακτα!!! Ειναι τελειο!!!!

Demi είπε...

Τέλειο το eye seal!!!!
Πρώτη φορά ακούω για κάτι τέτοιο...
Από τιμές Χριστίνα πώς είναι η εν λόγω εταιρεία?

Y είπε...

Auto to xrwma tou aqua cream einai apo ta agapimena mou! Nude shimmery xrwmata, I can never get enough of!!! Exw k to sunnydaze tis mac k to agapw, hahaha :)

Ioanna G είπε...

Πολύ ωραία όλα! Αναρωτιέμαι αν οι aqua creams μοιάζουν με τις creaseless eyeshadows της Benefit. Ποιες είναι καλύτερες λες;

Unknown είπε...

@ NatalieDouka
Γεια σου Νatalie!
Οι creaseless eyeshadows μοιαζουν πολυ με τις aqua creams. Οι διαφορες που εχω παρατηρησει:

To aqua creams εχουν πιο πολλες αποχρώσεις, ειναι κρεμμωδεις αλλα μυριζουν ασχημα λιγο.. μου θυμιζει λιγο την μυρωδια οταν ανηγεις μια πλαστικη τσαντα.. και μενoυν στη θεση του για ωρες!! Δεν πανε πουθενα!!

Τα creaseless creams εχουν λιγοτερα χρώματα, ειναι απιστευτα κρεμμωδεις (πολυ περισσοτερο απο τις aqua creams)και μυριζουν σαν lemon with butter! (Yum!) Ειναι και αυτες πολυ σταθερες, αλλα νομιζω οτι οι aqua creams μενουν λιγο παραπανω... :)

Υπέροχα όλα τα καλλυντικά!! Ήθελα να ρωτήσω κάτι!! Επειδή ψάχνω χρόνια για αδιάβροχο μακιγιάζ, είτε εννοώ για το καλοκαίρι στο νερό, είτε για την ζέστη και το λιπαρό δέρμα, αυτό το eye sheal, σταθεροποιεί και την σκιά ή το ρουζ; Δεν ξηραίνει το δέρμα; Υπάρχει βιντεάκι γι αυτό;
Το Μake up δεν βγαίνει με την λιπαρότητα, ή στο νερό; Γιατί έχω δοκιμάσει το αδιάβροχο της Mac Face and body και μόνο αδιάβροχο δεν ήταν και καθόλου καλυπτικό.

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive