23.6.11

Benefit: Τι αγόρασα!

Benefit Cosmetics LLC

Όπως σας είχα πει και σε προηγούμενο post μου, τα προϊόντα Benefit ήρθαν και στην Ελλάδα και μπορείτε να τα βρείτε στα καταστήματα Sephora! Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην παω να τα δω απο κοντά και να τα δοκιμάσω! Eπισκέφθηκα το Sephora στο Mall και μπορεσα να κάνω swatch σε όλα τα προϊόντα και να κοιτάξω ολες αυτές τις πολυ girly και χαριτωμένες συσκευασίες! Άλλα προϊόντα μου άρεσαν πολύ και άλλα με απογοήτευσαν λίγο, μετά τα τοσο καλά λογια που είχα ακούσει online...

Σε αυτο το post θα σας δείξω ποια προϊοντα της Benefit αγόρασα! Εχουμε λοιπόν και λέμε:

  • Το πρώτο που είχα στην λίστα μου ήταν το blush 'Bella Bamba'
Bella Bamba by Benefit
Πρόκειται για ένα τέλειο ροζ-κοραλλί ρουζ με αρκετό shimmer που μυρίζει απίστευτα! Αλλάξανε την συσκευασία και τώρα ανοιγει έτσι οπως φαίνεται στην φωτογραφία και έρχεται με το κλασσικό πινελάκι (που προσωπικά δεν προτιμώ να χρησιμοποιώ).

Bella Bamba by Benefit

Πολύ όμορφο χρωματάκι τώρα για το καλοκαίρι, και επειδή εχει και αυτο το shimmer (το οποιο δεν ειναι παρα πολύ και ειναι πολύ λεπτο οπότε δεν φαίνεται ασχημα στο πρόσωπο), δεν χρειάζεται να φοράς highlighter!

Bella Bamba Swatch

Δοκίμασα και τα υπόλοιπα ρουζ της εταιρίας αυτής και πρεπει να πω οτι για ΄μενα, το Corallista και το Bella Bamba είναι τα καλύτερα!


  • Το επόμενο προϊόν που αγόρασα ήταν το 'Stay Don't Stray' - Primer for concealers and eyeshadows.
Stay Don't Stray by Benefit

Benefit Cosmetics LLC


Πρόκειται για ένα primer που μπορεί να χρησιμοποιηθεί πανω αλλα και κατω απο τα ματια πριν το μακιγιάζ και υποσχεται οτι θα κρατησει στη θέση τους τις σκιές και το concealer ολη μέρα!

Stay Don't Stray Swatch - αριστερά: blended   δεξια: swatch

To προϊόν αυτό έχει χρώμα και ερχεται σε μια απόχρωση. Μου θύμησε το Primer Potion by Urban Decay in Eden, αλλα ειναι πολυ πιο κρεμμώδες και δεν μου ξηραίνει καθόλου το βλέφαρο (σε αντίθεση με αυτο της Urban Decay..). Απλώνεται πολυ ευκολα, δεν τονίζει τις λεπτες γραμμές και στεγνώνει γρήγορα. Το εχω χρησιμοποιήσει λιγες μέρες τωρα και μπορω να πω οτι ειμαι ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα.
  • Ενα ακόμη προϊόν που ηθελα εδω και καιρό να δοκιμάσω ήταν το Benetint. Και αγορασα το Pocketpal (Benetint+Gloss).
Pocketpal by Benefit

 Το pocketpal αποτελείται απο 2 προϊόντα: το Benetint και ένα διάφανο gloss. To Benetint εχει πινελο ενω το gloss εχει το κλασσικο applicator. Το Benetint μπορεις να το αγορασεις και μονο του σε μεγαλύτερη συσκευασία, αλλα εγω προτίμησα το διπλό, γιατί οταν στεγνώσει στα χείλια τα ξηραινει λιγο και χρειάζεται να βαλεις καποιο gloss απο πάνω!

Pocketpal by Benefit

Το Benetint ειναι ένα stain που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στα μαγουλα σαν ρουζ ή στα χειλια σαν κραγιόν. Στα μαγουλα τοποθετεις λιγο προϊόν και με τα δαχτυλα το απλωνεις γρηγορα πριν στεγνώσει! Και εχεις ενα πολυ φυσικό αποτέλεσμα που διαρκεί! Το ιδιο και στα χειλια. Σου δινει ενα πολυ ομορφο και φυσικο χρωμα (your lips but better) το οποιο στεγνωνει και διαρκει για αρκετες ωρες! Και μυρίζει απιστευτα σαν τριαντάφυλλο!!!!!!!!

Βenetint Swatch

  • 'Αλλο ένα προϊον που αγόρασα ήταν το 'Tattle Tale' - Creaseless cream shadow/liner eyeliner.
Tattle Tale by Benefit
Tattle Tale by Benefit

Ειχα ακουσει πολλα καλα λογια για τις creaseless creams της Benefit και ειπα να αγορασω μια για να την δοκιμάσω... Γενικα οι creaseless creams ειναι ενας συνδιασμος liquid shadow και eyeliner. Μπορει να απλωθει στο βλεφαρο σαν σκια, ή πριν βαλεις την σκια στο αντιστοιχο χρωμα για να δωσει περισσοτερη ένταση ή μπορει να χρησιμοποιηθεί και σαν eyeliner με το ειδικό πινέλο.
Βεβαια το χρωματακι που αγορασα εγω δεν ειναι το καλυτερο για eyeliner, αλλα μου αρεσε τοσο πολυ αυτο το χρωμα που αποφάσισα να το αγοράσω!

Tattle Tale by Benefit Swatch

Mε την πρώτη ματιά μου θύμισε το Sin by Urban Decay και το Bare Study by MAC. Αλλα οταν πηγα σπιτι και τα ειδα μαζι, ειναι τελειως διαφορετικά! Το Sin ειναι το πιο ροζ απ'ολα, το Bare Study ειναι κατι ενδιάμεσο (αλλα και αυτο αρκετά ροζ), ενω το Tattle Tale εχει περισσοτερο yellow undertones.


Sin, Bare Study and Tattle Tale Swatch comparison

Eιναι απίστευτα κρεμμώδες και απλώνεται πολυ ευκολα. Για πιο εντονο αποτέλεσμα, μπορεις να απλώσεις μια στρώση και να την αφησεις να στεγνωσει για περιπου 30 δευτερόλεπτα και μετα να ξαναπλωσεις αλλη μια στρωση. Το χρωμα ειναι πολυ ομορφο - δεν ειναι τελειως frost και δινει μια λαμψη στο ματι! Τελειο! Και μενει ολη μερα. Το φορεσα μονο του σαν σκια με λιγη μασκαρα και τα ματια μου φαινοντουσαν τοσο φρεσκα και φωτεινα! Πολυ ευχαριστημένη και θελω να αγορασω και αλλες αποχρώσεις!


  • Το τελευταίο που αγόρασα απο την Benefit ήταν το 'California Kissin' ' - Smile brightening lip shine.
California Kissing' by Benefit


Πρόκειται για ενα διαφανες gloss που εχει μεσα μπλε shimmer και ισχυρίζεται οτι κανει τα δοντια σου να φαινονται πιο ασπρα! Γενικα το εχω ακουσει ξανα οτι τα κραγιον/lip gloss με μπλε τονους εχουν την ιδιοτητα να κανουν τα δοντια σου να φαινονται πιο ασπρα!

California Kissing' by Benefit

Φαινεται μπλε οταν το βγαζεις, αλλα οταν απλώνεται φαινεται διαφανες (οπότε μην τρομάζετε δεν θα έχετε μπλε χείλια!!!)


California Kissin' by Benefit Swatch

To εχω δοκιμάσει και μπορω να πω οτι κανει καποια διαφορά! Οχι υπερβολική βεβαια, αλλα εχω την εντυπωση οτι οταν το φοράω τα δοντια μου οντως φαινονται λιγο πιο ασπρα!! (αν ενδιαφερεστε να κανω αναλυτικο post με φωτογραφιες πριν και μετα, με διαφορετικης αποχρωσης κραγιον κτλ. αφήστε μήνυμα στα comments).


Αυτες λοιπον ειναι οι αγορές μου απο τα Benefit! Εσεις ειδατε απο κοντα τα προϊοντα τους? Πιο σας αρεσε περισσότερο και τι αγοράσατε?


8 comments:

Leinti nti είπε...

apo ta benefit mou aresei to pocketpal benetint...poli protoporo gia tin epoxi tou opos kai to highbeam. mou aresei to lemon aid episis i kitten poudra tin opoia exo se sampani se bronze. telia gia to ntekolte. mou aresoun kai kati kremes somatos. den mou aresei to tinted moisturiser you rebel (kai genika to skincare tous), to posie tint kai ta glosses tous ta opoia eoxun mia periergi gefsi. episis dne mou aresei to dallas. den einai blendable. afta. me geia pantos ola

Unknown είπε...

@λειντι ντι
Γεια σου! Το Dallas το δοκιμασα και εγω και δεν μου αρεσε καθολου! Και επισης ειχα αγορασει online καποια απο τα lip gloss τους και εχεις δικιο εχουν μια περιεργη γευση και γενικως εχω την αισθηση οτι μου ξηραινουν τα χειλια, γι'αυτο και δεν τα πολυχρησιμοποιώ... Το highbeam αι το moonbeam τα εχω και μου αρεσουν πολυ! Στην επομενη αγορά μου θελω να δοκιμάσω και το lemon aid! x

ΕΥΘΥΜΙΑ είπε...

Με γεια σου Χριστίνα. Φαίνονται πολύ ωραία! Έχεις δίκιο για το Benetint, πρέπει να το απλώσεις γρήγορα. Εγώ δεν το ήξερα όταν το δοκίμασα στο χέρι μου, οπότε μετά είχα για κάποιο διάστημα μία κόκκινη κυλίδα...Γκρρρ. Χθες παρήγγειλα από το σάιτ της Benefit, εκμεταλλευόμενη το free shipping καθότι κάλυπτα το απαιτούμενο ποσό: οι τιμές έχουν τεράστια διαφορά. Φαντάζομαι το γνωρίζεις. Πήρα το ρουζ coralista (28 USD=20 ευρώ περίπου) όταν εδώ κοστίζει 30 ευρώ, 3 creaseless cream shadows- sippin' n dippin',RSVP και το δικό σου, tattle tale-,1 girl meets pearl και 1 POREfessional, το οποίο είχα πάρει από Ebay αλλά μάλλον ήταν μαϊμού καθότι όταν τα συνέκρινα από κοντά (το δικό μου και αυτό στα Sephora) είχαν διαφορετικό χρώμα...Τέσπα. Με γεια και πάλι και όπως λέει μια γνωστή μου "Αυτά παλιά και άλλα καινούρια"

Unknown είπε...

@ΕΥΘΥΜΙΑ
Εχεις δικιο! Ειναι πολυ πιο ακριβα (αν και με το shipping πολλες φορες ερχονται στα ιδια...οποτε οταν βλεπεις free shipping πρεπει να το εκμεταλλευεσαι!)! To καλο τωρα τουλαχιστον ειναι οτι μπορεις να πας και να τα δοκιμασεις πριν τα αγορασεις online! Με γεια και για τις δικές σου αγορές! Οταν τα παραλαβεις, θελω να μου πεις τι γνωμη σου για το POREfessional!x

Unknown είπε...

Λατρεύω τα haul σου από τις αγορές σου....εντυπωσιάστικα με το california kissin!!!! στο wishlist μου είναι το porefessional to stay don't stray το powerlflage και το coralista...θα κοιτάξω σίγουρα και τις αποχρώσει τους Τattle tale!!!Να ρωτήσω αν οι τιμές τους σε σχέση με έξω βγαίνουν πάνω κάτω οι ίδιες με τα μεταφορικά?

mariza είπε...

Πολύ ωραία Χριστίνα. Κι εγώ πέρασα από τα sephora του mall και τα χάζεψα. Το ρουζ που πήρες μου άρεσε αλλά φοβήθηκα μήπως είναι πολύ έντονο. Ένας make up artist που ήταν εκεί μου έβαλε το 10 που ήθελα, αλλά δεν ενθουσιάστηκα όσο περίμενα, οπότε δεν το πήρα. Αγόρασακι εγώ το primer. Πράγματι κάνει πολύ καλή δουλειά. Το έχω φορέσει 3 φορές αλλά ένιωθα τα μάτια μου βαριά, σα να τσούζανε. Δεν ξέρω αν ήταν το νέο προϊόν ή η κούραση. Έχω και ευαίσθητη επιδερμίδα. Εσύ αντιμετώπισες κάτι τέτοιο? Επίσης τα Highlighter μου φάνηκαν ενδιαφέροντα. Έχεις κάποιο αγαπημένο να προτείνεις.
Φιλάκια.

Unknown είπε...

@Demi
Demi μου το powederflage και το coralista ειναι τελεια!!! Το porefessional ειναι το επομενο στο wishlist! Aπο τιμές ειναι λιγο πιο ακριβα νομιζω εδω (δυστυχως πεταξα την αποδειξη!! *slaps hand*!) αλλα νομιζω οτι με τα μεταφορικα ερχεται πανω κατω το ιδιο... Εκτος αν παρεις προϊόντα ανω των $115 οποτε και θα εχεις δωρεαν τα μεταφορικα! Τωρα εχουν και summer sale οποτε αν παρεις αρκετα πραγματα συμφερει πολύ! x


@mariza
Γεια σου mariza! Το ρουζ δεν ειναι πολυ εντονο - σου προτεινω να το δοκιμασεις οταν ξαναπας! Και εγω δεν ενθουσιαστηκα απο τα υπολοιπα ρουζ... Το primer δεν μου εχει δημιουργήσει καποια ενοχληση..σταματα το για μερικές μερες και μετα ξαναδοκίμασέ το. Απο highlighters εχω και το highbeam και το moonbeam... Ολοι μιλανε για το highbeam που ειναι πιο ροζ.. εγω απο την αλλη προτιμώ το moonbeam που εχει πιο yellow undertones... Και τα δυο παντως απλώνονται πολυ ωραια και δινουν ενα πολυ ομορφο και αρκετα φυσικο αποτέλεσμα!x

Ioanna G είπε...

Τα περισσότερα που πήρες θέλω κι εγώ να τα δοκιμάσω! Και τι όμορφες συσκευασίες που έχουν!^-^

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive