7.6.11

Nails Of The Week (NOTW1)

Αποφάσισα να ξεκινήσω μια καινούργια κατηγορία που θα λέγεται Nails Of The Week, και στην οποία θα δείχνω το σχεδιο που εχω στα νύχια μου για την συγκεκριμένη εβδομάδα. Μπορει να ειναι ενα πολυ πολυπλοκο σχέδιο, μπορεί κατι απλό, μπορει να είναι free hand ή με konad, μπορεί να ειναι συνδιασμός χρωμάτων, μπορεί να ειναι ενα απλο χρώμα που μου αρεσει πολύ.... ο,τι και να ειναι ομως, το σχεδιο αυτο θα το αναφέρω σε ενα πολύ γρήγορο post.

Ξεκινάμε λοιπόν με το πρώτο NOTW:

NOTW1

Nail Varnish: 'Blanc' by Essie
Konad plate no. m63
Για το σχέδιο χρησιμοποίησα τα χρώματα της China Glaze:
'Four Leaf Clover', 'Flyin' High', 'High Hopes' και 'Happy Go Lucky'
Silver glitter by Jessica

4 comments:

Stella είπε...

ομορφο σχεδιο. μοιαζει με marbling...
http://misstarshiny.blogspot.com/

Unknown είπε...

αχ τι καλά! αφού το έχει με τα νύχια πολύ χαίρομαι που αποφάσισες να ξεκινήσεις τη συγκεκριμένη ενότητα...το σχέδιο είναι υπέροχο...συμφωνώ με τη Miss Starshiny μοιάζειμε marbling μπράβο που το πέτυχες με Konad δεν έχω πειραματιστεί με διπλά χρώματα στο Konad φοβάμαι την ανάμειξη των χρωμάτων!

Leinti nti είπε...

a kala teleio kai prototipo....

Ioanna G είπε...

Πολύ όμορφο, κι εγώ στην αρχή που το είδα νόμιζα ότι το έκανες με νερό! Ωραία ενότητα, θα την τιμώ σίγουρα κάθε εβδομάδα!

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive