15.6.11

Pigment Pressing Kit απο το TheBodyNeeds!


Η σχέση μου με τα pigments ειναι του είδους love/hate!! Μου αρεσουν πολυ για τα υπεροχα χρώματά τους, το ποσο ευκολα απλώνονται και το ποσο πολυ διαρκουν, ΑΛΛΑ δεν μου αρεσει το γεγονος οτι ειναι σε μορφή σκονης η οποια παει ΠΑΝΤΟΥ! Ετσι αποφάσισα να δοκιμασω να τα μετατρέψω σε μορφή σκιας.

Πριν σχεδον ένα μήνα αγόρασα απο το site www.thebodyneeds2.com το Pigment Pressing Kit. Προκειται για ενα kit με το οποιο μπορείς να μετατρεψεις τα pigments σου στην κλασσικη μορφή σκιας στο pan!



Pigment Pressing Kit by TheBodyNeeds

To kit αυτό περιλαμβάνει:
  • 1 σφραγίδα
  • 1 μπουκαλάκι Pressing Medium
  • 10 26mm Pans
  • 10 μαγνήτες
  • 2 σπατουλες
  • και φυσικα τις οδηγίες!
Το kit αυτο κόστισε $9.95 και τα μεταφορικά ήρθαν στα $5.95. Ήταν πολύ καλα πακεταρισμένα και ήρθαν σε 8 μέρες!

Σύμφωνα με τις οδηγίες, βαζουμε σε ένα αδειο μπωλ οσο pigment χωράει σε ένα pan. Ριχνουμε 10 σταγόνες απο το mixing medium (2 σταγόνες τη φορά) και ανακατεβουμε με την σπατουλα. Ψεκαζουμε το pan με οινοπνευμα και αδειαζουμε το μισο μειγμα προσπαθώντας να το απλώσουμε ομοιόμορφα με την σπατουλα. Παίρνουμε λιγο χαρτι κουζίνας ή καποιο πανί αν προτιμάτε, το τοποθετουμε πανω απο το pan και πιεζουμε με την σφραγίδα για περιπου 10 δευτερόλεπτα. Ψεκάζουμε με οινοπνευμα και επαναλαμβάνουμε την διαδικασία για το υπολοιπο μείγμα. Αφήνουμε το μείγμα να στεγνώσει για 24-48 ώρες και ειμαστε έτοιμοι!!!

Αποφάσισα να το δοκιμάσω με το pigment 'Vanilla' της MAC.

Vanilla Pigment by MAC

Ακολουθησα λοιπον τις οδηγίες και έβαλα σε ενα μπωλ την ποσοτητα ενος pan απο το pigment:

1 pan of Vanilla Pigment

...και μετά εβαλα 10 σταγόνες απο το mixing medium:

Vanilla Pigment and mixing medium

Tο τοποθέτησα ξανα μέσα στο pan ακολουθώντας τις οδηγίες:

Vanilla Pigment
Και το τελικό αποτέλεσμα αφου το πίεσα με την σφραγίδα είναι αυτό:

Vanilla Pigment Pressed

Σχετικά γρήγορη διαδικασία και οχι τοσο messy όσο νόμιζα!!! (είχα μεγάλο φόβο οτι θα ρίξω ολο το βαζακι με το pigment στο πάτωμα!!!). Το μονο που πρεπει να πω είναι οτι εβαλα την διπλάσια ποσότητα απο αυτην που αναφέρουν οι οδηγίες και ειχα αυτο το αποτέλεσμα. Και οπως βλέπετε και στην φωτογραφία, το pan δεν ειναι γεμάτο - χωράει κι αλλο pigment, αλλά για πρώτη φορα μπορώ να πω οτι ειμαι πολύ χαρουμενη με τον εαυτο μου που τα καταφερα!!!

Το μόνο που φοβομουν, μετα απο μια έρευνα που εκανα online, ήταν μηπως τα swatches της σκιας δεν ειναι τα ιδια με αυτα του pigment.

Αριστερά: Vanilla pressed pigment swatch,  Δεξια: Vanilla pigment swatch

Αλλα οπως βλεπετε και στην φωτογραφία, δεν υπάρχει καμια διαφορά και ειμαι super excited!!!!

Απο το site www.thebodyneeds2.com μπορείτε να αγορασετε το kit ή μεμονομένα κομμάτια - δηλαδή μπορείτε να αγορασετε pans ή τα αυτοκόλλητα κτλ.

Τωρα λοιπον θα μετατρέψω ολα τα pigments μου σε μορφή σκιας και θα μπορω να τα παίρνω παντου!! (γιατι πριν το φοβομουν πολυ να τα μεταφέρω!).

Εσεις εχετε δοκιμασει αυτη την τεχνική? Ποιά ειναι η άποψή σας?

7 comments:

Ανώνυμος είπε...

Πολυ ενδιαφερον ποστ..

Μονο 2 pigments εχω στην συλλογη μου αλλα στο μελλον σκοπευω να αποκησω κ αλλες..

Νομιζω πως για πρωτη φορα εκανες εξαιρετικη δουλεια!

Κ το Vanilla pigment φαινεται υπεροχο!

Φιλια..

mariza είπε...

Εξαιρετικό post Χριστίνα. Θα το έχω υπόψη γιατί έχω κι εγώ pigment που όσο κι αν λατρεύω χρωματικά έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ.

Κερασία είπε...

Aaaa to eida to kit alla den to pira! Mou leipei vlepeis kati allo pio shmantiko...ta pigments! Den exw oute ena..prin kana e3amino den i3era kan oti yparxoun!!! Kai mi mou peis oti irtha apo kana xwrio....:P
Entwmeta3y einai dikh moy entypwsi h mhpws h xartopetseta afise sxedio panw sth skonh? Tha eskaga an den to lega!
Teleia douleia ekanes! Kai h anarthsh foverh...twra exw ena logo parapanw na parw kai to kit...alla kai pigments!!!xoxo

Ioanna G είπε...

Εγώ δεν έχω pigments αλλά αυτό το σετάκι φαίνεται καταπληκτικό!! Υπάρχουν sites που πουλάνε mac pigments σε μικρό μέγεθος, άρα και καλή τιμή, οπότε θα είναι τέλεια για να γεμίσεις 1-2 pans! Τώρα μπήκα σε μεγάλο πειρασμό!!

Unknown είπε...

εκτός από Mac Addict είσαι και Beauty Gudget maniac...που τα ξετρυπώνεις μου λες? Απίστευτο ποστ...χαρά στην υπομονή σου εγώ δεν το επιχειρώ....νομίζω ότιθα τα κάνω όλα χάλια πέραν ότι δεν έχω υπομονή...πάντως το συγκεκριμένο gudget είναι απίστευτο!!!!

Unknown είπε...

Σας ευχαριστώ κορίτσια!

@Κερασία
Μπραβο Κερασία μου! Τι μάτι είναι αυτό??!! Πραγματι το σχεδιακι της χαρτοπετσέτας βγήκε πανω στην σκιά! Την επόμενη που θα κανω θα παρω καμια με πεταλουδιτσες, λουλουδάκια κτλ. για να φαίνεται πολυ ομορφο! Σου συνηστώ να παρεις pigments/δειγματα απο αυτο το site! Πληρώνεις πολύ λιγο και εχεις αρκετη ποσότητα! Αν ομως θελεις να τα κανεις pressed, θα σου συνηστουσα να παρεις 2 δειγματακια για να ειναι αρκετη η ποσοτητα! x

@NatalieDouka
Γεια σου! Αυτο το site πουλάει και δειγματα pigments σε απίστευτες τιμές και σιγουρα συμφέρει!

Κερασία είπε...

Καλέ αγορασα ήδη!!! Έχω 2 βδομάδες που τα περιμένω με αγωνία..αλλά άργησαν να μου τα στείλουν. Α και που σαι...μου ρθε η naked palette και είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!!
Ηθελα να σε ρωτήσω αλλα με πρόλαβες...εννοώ για το πόσα δείγματα χρειάζονται για να κάνεις pressing. Φιλιά!!!!!!!!xoxo

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive