30.6.11

Προσφορές απο την Fresh Line!!!


H ελληνική εταιρία με τα βιολογικά καλλυντικά προϊόντα εχει καποιες προσφορές!

Με αγορές άνω των 25€ ΔΩΡΟ ένα Shower Gel (200ml)
και με αγορές άνω των 35€ ΔΩΡΟ ένα Shower Gel (200ml) & ένα Body Milk (200ml)!!!

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορειτε να επισκεφθείτε το site τους www.freshline.gr

Δεν εχω δοκιμάσει τα προϊόντα τους και αυτη η προσφορά σιγουρα με δελεάζει να το κάνω τώρα!!!
Εσεις γνωρίζετε αυτη την εταιρία? Εχετε δοκιμάσει τα προϊόντα τους και αν ναι ποια ειναι η άποψή σας και ποια μου προτείνετε να δοκιμάσω?

7 comments:

Δέσποινα είπε...

έΧΩ ΔΟΚΙΜΆΣΕΙ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΉ ΜΆΣΚΑ ΜΑΛΛΙΏΝ ΜΕ ΤΣΟΥΚΝΊΔΑ(ΓΙΑ ΛΙΠΑΡΆ ΜΑΛΛΙΆ ωχ,συγγνωμη για τα κεφαλαία,καταλάθος! Ωστόσο μετά από λίγο καιρό έκλεισε το συγκεκριμένο κατάστημα που ήταν στην τότε γειτονιά μου και δεν έψαξα για καινούριο καθότι οι τιμές τους είναι ακριβές για τα δεδομένα μου. Ωστόσο το συστήνω γιατί η ποιότητα ήταν πολύ καλή.

Dimpet είπε...

Πολύ καλό είναι ένα scrub που έχει από την σειρά ΑΦΡΟΔΙΤΗ, πραγματικά αφήνει καταπληκτική αίσθηση στο δέρμα σε σημείο που δεν θα θέλεις να βάλεις body lotion μετά!!( νομίζω κοστίζει κάπου στα 35 ευρώ, αλλά κρατάει πάρα πολύ) Επίσης τα shower gels&lotions , με άρωμα πεπόνι και με άρωμα σοκολάτα..χτες το βράδυ έβαλα το b.l σοκολάτα και μυρίζει ακόμα!

evi είπε...

ωωω ναι φοβερα, λαχταριστα αρωματα στις περισσοτερες σειρες της. εχω δοκιμασει body milk και το body mist (κασσανδρα νομιζω ηταν, δεν θυμαμαι τωρα). ξερω για μια καλη αντικυτταριδικη κρεμα (αφροδιτη θερμαντικη κρεμα) που εχει, αλλα δεν την εχω δοκιμασει.

το μονο μειον ειναι οι σχετικα τσιμπημενες τιμες.....

Demi είπε...

Κασσανδρα body milk!!! Θεϊκό...Η μυρωδιά εκτός από εκπληκτικά έντονη μοιάζει πολύ με την Angel του Thierry Mugler.Επίσης χρησιμοποιώ το σαπούνι πεπόνι το οποίο έχει καταπληκτικό άρωμα(έχω αφήσει και ένα μέρος του σαπουνιού κρυμμένο στη ντουλάπα μου όπου μυρίζει τέλεια ;-)) και το Ποσειδών το οποίο και αυτό είναι τρομερά ενυδατικό και μυρίζει like an ocean!!Αν και ακριβά για την ποσότητά τους , τα προϊόντα είναι super!!!

Ioanna G είπε...

Ευχαριστώ Zante, έψαχνα να θυμηθώ ποια σειρά μυρίζει έτσι! Έχω δοκιμάσει το σαπούνι, τέλειο άρωμα!

... είπε...

Όλη η σειρά Αφροδίτη είναι απίστευτη. Επίσης, λατρεύω τα fizzing balls !
xxx

Unknown είπε...

@ SHoe FREEk
Περιμένω και εγώ το χειμωνα που γεμιζω την μπανιέρα να τα δοκιμάσω!!! :)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive