29.6.11

Jewellery Shopping....!

Tελικά εγω δεν πρεπει να βγαίνω απο το σπίτι και το κυριότερο δεν πρεπει να πλησιάζω τα μαγαζιά!!! Ειμαι shoppaholic!!! Το παραδέχομαι! Βγηκα για να παω στο κομμωτήριο, και στον γυρισμό πέρασα απο ένα πολύ ομορφο κοσμηματοπωλείο και πηρα τα εξής:

  • Ενα πολυ γλυκούλι μενταγιονάκι, με μια πεταλουδα/λιβελουλα και ένα μικρο ματάκι! Αξιολάτρευτο! Είναι ασημένιο επιχρυσομένο, με ζιργκονάκια και έκανε €25!



  • Το δεύτερο είναι ενα αρκετα μακρύ ασημένιο κολιέ που έχει πανω καρδουλες και λουλουδάκια απο σμάλτο. Φοριέται μακρύ ή μπορεις να το γυρισεις μέχρι και 3 φορες (εγω στη φωτογραφια το έχω 2 φορές γυρισμένο) και έκανε €30!



Είχε πάρα πολλά διαφορετικά σχέδια: πεταλουδες, νεραϊδες, σταυρουδακια κτλ κτλ! Ειναι ενα πολυ ωραιο κοσμηματοπωλείο, με πολυ ομορφα κομμάτια και αρκετα προσιτές τιμές!! Αν ενδιαφέρεστε, ονομάζεται Gold and Diamond Club και βρίσκεται στην πλατεια του Εσταυρωμένου στο Αιγάλεω. 

Ο συλλογισμός μου πίσω απο αυτη την αγορά ειναι οτι, παω και δινω τα λεφτα μου σε διαφορα fake κοσμήματα στο accessorize και σε άλλα τετοιου ειδους καταστήματα, ένω εδω αγόρασα 2 αληθινα κοσμήματα σε πολυ καλή τιμή!! (αυτο παντως θα πω στον άντρα μου οταν γυρίσει σπιτι!!!! ) ;)

8 comments:

Y είπε...

Eidika to prwto einai poly xaritwmeno! M'aresei pou to mikos tis alisidas einai tetoio, wste i liveloula zei akrivws sti lakouvitsa tou laimou, xixixix
Me geia me geia!

Ανώνυμος είπε...

Mε γεια!
Ειναι πανεμορφα κ τα δυο,το δευτερο ειδικα ειναι αρκετα ιδιαιτερο!
Και οι τιμες πολυ καλες..
xx

iliana είπε...

Me geia! Einai polu wraia k ta 2! Exeis dikio pantws..pame k dinoume xrhmata gia fake pragmatakia (kokalina/plastika ktl) k den exoun kamia aksia...to thema einai na pairnoume kai kati diaxroniko k me pragmatiki aksia.. :)

Unknown είπε...

αχ η λιβελούλα είναι τέλεια....έχω βρει ένα μαγαζάκι στο εξωτικό Κιλκίς το οποίο φτιάχνει απίστευτα χειροποίηταη κοσμήματα και μια πληθώρα τέτοιων μενταγιόν σε πολύ καλές τιμές...με γεια σου Χριστίνα!!!

Κερασία είπε...

Θα τρελαθώ!!!! Αιγαλεω είσαι καλέ??? Moi Πετρούπολη!!!! Ε όχι! Τόσο κοντά και όμως τόσο μακρυα....σνιφ

Unknown είπε...

Oχι δεν μενω Αιγάλεω. Το κομμωτηριο που πηγαινω ειναι εκει! Μου το ειχε συστησει μια φιλη και απο τοτε δεν το αλλάζω! Νεα Ιωνια μενω :P

Κερασία είπε...

Απο Ν Ιωνία ερχεσαι Αιγάλεω? Χαρά στο κουράγιο σου!! Αν απογοητευτείς απο αυτό που πας τώρα εχω να σου προτείνω και γω ένα στην Πετρούπολη!! Το πρώτο που πήγα και έμεινα ευχαριστημενη..Ωραία και η Ν Ιωνία. Έχει τέλεια αγορά!!!

Ioanna G είπε...

Είναι πολύ όμορφα και τα δύο!! Έχεις δίκιο σε αυτό που λες περί faux bijoux, ειδικά τώρα το καλοκαίρι με λίγο ιδρώτα ή νερό είναι άχρηστα!

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive